مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به 49 حادثه مختلف در این استان در تیرماه خبر داد.
کد خبر: ۴۶۶۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵ 25 July 2017
به گزارش تابناک : بهرام غیبی روز سه شنبه گفت: از این تعداد 27 فقره حادثه جاده ای، 10 فقره حادثه کوهستان و 2 فقره برنامه مناسبتی بوده است.
وی با اشاره به اینکه در حوادث جاده ای ماه گذشته 117 نفر حادثه دیده وجود داشت، اظهار کرد: در این حوادث 83 نفر مصدوم شده بودند که 18 نفر آنها توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان به صورت سرپایی درمان و 22 نفر به مراکز درمانی منتقل شده اند.
غیبی با اشاره به تجهیزات بکار گرفته شده برای امدادرسانی به حادثه دیدگان جاده ای در ماه گذشته افزود: جمعیت هلال احمر استان با بکارگیری 30 تیم عملیاتی ، 94 نفر نجاتگر داوطلب و پرسنل، 26 دستگاه آمبولانس، چهار دستگاه خودرو نجات، یک دستگاه خودرو کمک دار پشتیبانی و یک فروند بالگرد به یاری حادثه دیدگان شتافتند.
او اظهار کرد: در حوادث کوهستان هم 62 نفر حادثه دیده و 16 نفر مصدوم شده بودند که 10 نفر آنها به صورت سرپایی درمان شده و 6 نفر هم به مراکز درمانی منتقل شده اند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: در حوادث کوهستان 11 تیم عملیاتی، 45 نفر نجاتگر داوطلب و پرسنل، 10دستگاه آمبولانس، یک دستگاه خودرو کمک دار پشتیبانی و یک فروند بالگرد بکار گرفته شد.
به گفته غیبی، در 2 برنامه مناسبتی هم به 753 نفر خدمات ارائه شده که چهار نفر از آن ها به صورت سرپایی درمان شده و بقیه کنترل فشار خون و تست قند خون شدند.
هلال احمر استان اردبیل بیش از 15 هزار امدادگر آموزش دیده دارد.
استان اردبیل جز 10 استان کشور در زمینه فراوانی وقوع حوادث طبیعی به شمار می رود و هر از گاهی بروز حادثه هایی مانند زمین لرزه ، رانش زمین ، سیل ، خشکسالی ، صاعقه ، طوفان ، سرمازدگی ، برف سنگین ، سرما و یخبندان شدید خسارت ها و تلفات های زیادی بر جای می گذارد. 




منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار