تاخیر 6 ساعته پرواز زائرین اردبیلی موجب اعتراض مردم به عملکرد ضعیف مدیریت فرودگاه اردبیل شد.
کد خبر: ۴۷۱۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷ 02 August 2017

به گزارش تابناک اردبیل، تأخیر 6 ساعته پرواز حجاج اردبیلی هجمه اعتراض‌ها به سمت مدیریت فرودگاه اردبیل را به دنبال داشت.

حجاج اردبیلی که قراربود از ساعت  14:30 دقیقه روز سه شنبه دهم مرداد به وقت ایران به سمت مدینه منوره پرواز کنند به اجبار در سریال تأخیر پرواز فرودگاه اردبیل نقش آفرینی کردند.

 پرواز این حجاج از فرودگاه اردبیل با تاخیر بیش از 6 ساعتی ، شامگاه سه شنبه ساعت 20:50 انجام شد این درحالی است که حاجیان اردبیلی از ساعت 12:30 درفرودگاه اردبیل حاضربودند.

 علاوه بر تاخیر 6 ساعته حجاج در فرودگاه اردبیل از کمترین امکانات محروم بودند و در روی موکت که برای نماز پهن شده بود استراحت می‌کردند.

با وجود تجهیز فرودگاه اردبیل که قرار بود موانع آب و هوایی فرود هواپیماها را رفع کند، مسافران همچنان از تأخیر و لغو پروازها ابراز گله‌مندی می‌کنند و به طور میانگین روزانه از 3 پرواز فرودگاه اردبیل  به طور میانگین 1 یا 2 پرواز با تأخیر یا لغو انجام می‌گیرد و پس از سال‌ها برای عدم سرگردانی مسافران کارهای اساسی نیز صورت نگرفته است.

به گزارش فارس، مشکلات فرودگاه اردبیل به دفعات مختلف از خبرگزاری‌ها و رسانه‌های استان انعکاس یافته و به سوژه روز فضای مجازی تبدیل شده است اما با وجود تجهیز و توسعه این فرودگاه تأخیر پروازها همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
اغلب استانداران قبلی استانمان کمکهایی به رفع بخشی از مشکلات فرودگاه کرده بودند یکی خرید آی ال اس را حل کرده بود دیگری باند دوم آن را اجرا کردو... جالبه که استاندار فعلی که خودش بطور پروازی در استان حضور می یابد به اندازه سرسوزنی به حل باقیمانده مشکلات فرودگاه اردبیل که مورد استفاده تمامی اهالی شریف استان و حتی گردشگران داخلی و خارجی قرار میگیرد مساعدت نفرموده اند
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۰
جالبه فرودگاه اردبیل با این همه تاخیر و کنسلی که با روح و روان هم استانی های من بازی کرده دره هفته دولت 96 به عنوان یکی از 4 ارگان خدمتگزار مردم انتخاب شد!!!!!!
فقط یه گوشه نشستم و میخندم به این همه توهین به شعور مردم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار