اولین مصاحبه مهدی شفیعی
نام مهدی شفیعی به عنوان نفر نهم در گروه ازمایشی تجربی از اردبیل به چشم می خورد.
کد خبر: ۴۷۳۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵ 06 August 2017
به گزارش تابناک اردبیل، اسامی نفرات برگزیده کنکور سراسری سال ۹۶ در گروه های آزمایشی انسانی، ریاضی، تجربی، هنر و زبان‌های خارجی اعلام شد.
 
در گروههای آزمایشی پنجگانه علوم انسانی، ریاضی، تجربی، هنر و زبان های خارجی، نام مهدی شفیعی به عنوان نفر نهم در گروه ازمایشی تجربی از اردبیل به چشم می خورد.
 
 مهدی شفیعی در گفتگویی اظهار داشت: تمام تلاش خود را برای موفقیت در کنکور انجام داده‌ام و برنامه‌ریزی‌های مناسب و هدفمندی برای مطالعه داشتم و در این زمینه کمک خداوند متعال و خانواده‌ام در رسیدن به موفقیت همیشه شامل حال من بوده است که از تشکر پدر و مادر کامل تشکر و قدردانی را دارم.

وی افزود: فراهم کردن شرایط و فضای مناسب برای مطالعه در خانه برای دستیابی به این موفقیت نیز بسیار تاثیرگذار بود و خودم پیش‌بینی می‌کردم که بتوانم جزو نفرات برتر کنکور باشم که هم‌اکنون نیز از به دست آوردن این رتبه بسیار خوشحال هستم.

شفیعی بیان کرد: توصیه من به پشت کنکوری‌ها و دوستانم این است که مطالعه و برنامه‌ریزی با زمان‌بندی صحیح را مبنای کار خود قرار دهند تا بتوانند به اهداف و خواسته‌های خود دست یابند.

وی اظهار کرد: از شبکه فضای مجازی به ندرت استفاده می‌کردم و تمام سعی‌ام بر این بود که خودم را سرگرم شبکه و فضای مجازی نکنم و از اوقات فراغتم برای کمک به خانواده‌ام استفاده کنم.

رتبه نهم کنکور علوم تجربی به تسنیم گفت: هر روز زمان زیادی را به مطالعه اختصاص می‌دادم به طوری که تا ساعت دو بامداد مطالعه می‌کردم و تحصیلاتم را نیز در مدرسه تیزهوشان به اتمام رسانده‌ام که به امید خداوند سرانجام توانستم به هدف خود در موفقیت کنکور دست یابم.

مطابق آمار رسمی اعلام شده از سوی آموزش و پرورش استان اردبیل، رشته علوم تجربی در ردیف نخست علاقمندی دانش آموزان برای تحصیل در این رشته است.

افراد مجاز به انتخاب رشته می توانند از روز ۱۹ مرداد ماه نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

اسامی نفرات برتر را در زیر می خوانید.

اسامی نفرات برگزیده کنکور ۹۶ اعلام شد

اسامی نفرات برگزیده کنکور ۹۶ اعلام شد

اسامی نفرات برگزیده کنکور ۹۶ اعلام شد/تهرانی ها رکورددار نفرات برتر 

اسامی نفرات برگزیده کنکور ۹۶ اعلام شد/تهرانی ها رکورددار نفرات برتر

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار