تقریبا تمامی دانش آموزان از شرایط یکسانی برخوردارند و تنها مسئله ای که مهم است میزان تلاش و سخت کوشی آنهاست.
کد خبر: ۴۷۴۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲ 07 August 2017

به گزارش تابناک اردبیل، دانش آموزان اردبیلی بار دیگر موفق به کسب رتبه های برتر در کنکور سراسری شدند و ثابت کردند که با تلاش می توان تمام محدودیت را کنار زد.

در همین ارتباط خبرنگار ادیب رسا  گفتگویی داشته با دانش آموزان موفق اردبیلی که خواندنی است.

مهدی شفیعی اظهار داشت: تمام تلاش خود را برای موفقیت در کنکور انجام داده‌ام و برنامه‌ریزی‌های مناسب و هدفمندی برای مطالعه داشتم و در این زمینه کمک خداوند متعال و خانواده‌ام در رسیدن به موفقیت همیشه شامل حال من بوده است که از تشکر پدر و مادر کامل تشکر و قدردانی را دارم.

وی افزود: فراهم کردن شرایط و فضای مناسب برای مطالعه در خانه برای دستیابی به این موفقیت نیز بسیار تاثیرگذار بود و خودم پیش‌بینی می‌کردم که بتوانم جزو نفرات برتر کنکور باشم که هم‌اکنون نیز از به دست آوردن این رتبه بسیار خوشحال هستم.

شفیعی بیان کرد: توصیه من به پشت کنکوری‌ها و دوستانم این است که مطالعه و برنامه‌ریزی با زمان‌بندی صحیح را مبنای کار خود قرار دهند تا بتوانند به اهداف و خواسته‌های خود دست یابند.

وی اظهار کرد: از شبکه فضای مجازی به ندرت استفاده می‌کردم و تمام سعی‌ام بر این بود که خودم را سرگرم شبکه و فضای مجازی نکنم و از اوقات فراغتم برای کمک به خانواده‌ام استفاده کنم.

رتبه نهم کنکور علوم تجربی گفت: هر روز زمان زیادی را به مطالعه اختصاص می‌دادم به طوری که تا ساعت دو بامداد مطالعه می‌کردم و تحصیلاتم را نیز در مدرسه تیزهوشان به اتمام رسانده‌ام که به امید خداوند سرانجام توانستم به هدف خود در موفقیت کنکور دست یابم.

مهدی شفیعی از اهالی اردبیل در کنکور امسال توانست رتبه ۹ کشوری در رشته علوم تجربی کسب کند و افتخاری برای مردم استان اردبیل باشد.

مهدی شفیعی که توانست رتبه ۹ رشته علوم تجربی را کسب کند می گوید: از همان سالهای ابتدایی توجه ویژه ای به درس خواندن داشتم و بیشتر انرژی خود را صرف این موضوع کردم و در سال های اخیر نیز تمرکز بیشتری روی کنکور داشتم.

او ادامه می دهد: من در هیچگونه کلاسی خارج از مدرسه شرکت نکرده ام و تلاش کردم از معلمان خودم بیشترین استفاده را ببرم و اشکالاتم را خودم رفع کنم.

شفیعی می گوید: مهمترین عامل موفقیت من حفط آرامش هنگام درس خواندن و تمرکز بر روی کاری بود که انجام می دادم.

این دانش اموز موفق اردبیلی با قدردانی از پدر و مادر و تمامی معلمانش می گوید: پدر و مادرم در همه این دوران سخت حامی من بوده اند.

او همچنین ادامه می دهد: به همنوعان خودم توصیه میکنم با تلاش، ایمان و اعتماد بفس، این دوران مهم و تاثیر گذار خود را به نحو احسن و در بالاترین حد سپری کنید.

شفیعی می گوید: هدفم در مراحل بعدی بازهم کسب رتبه های برتر علمی و بعد از اتمام دوره های لازم، خدمت به مردم عزیز کشورم می باشد.

محمد عزیزی رتبه ۱۲ کشور رشته علوم تجربی کنکور سراسری ۹۶

عزیزی می گوید: تقریبا تمامی دانش آموزان از شرایط یکسانی برخوردارند و تنها مسئله ای که مهم است میزان تلاش و سخت کوشی آنهاست.

او ادامه می دهد: دبیران در زمینه درسی به من اعتماد کامل داشتند و از همان موقع انگیزه ای در من ایجاد شد که با تلاش شبانه روزی، هدف اصلی هر دانش آموز ،که قبولی با رتبه خوب در کنکور سراسری است را به بهترین شکل به سرانجام برسانم.

او ادامه می دهد: مهمترین عامل موفقیت من همراهی مادر عزیزم در تمامی مراحل و همچنین جمع بندی دروس مطالعه شده قبل از برگزاری آزمون بود که توصیه می کنم همه بر روی این روش توجه ویژه داشته باشند.

عزیزی می گوید: این قول را می دهم با توجه به رشته تحصیلیم و علاقه ای که به مباحث فنی نیز دارم تمام تلاش خود را خواهم کرد تا اقدامات نوین و تاثیر گذاری برای سربلندی ایران عزیز داشته باشم.

علی اخوان رتبه ۱۴ کشور رشته علوم تجربی کنکور سراسری ۹۶ :

اخوان می گوید: از سال دوم دبیرستان به طور جدی برای کنکور شروع به مطالعه کردم و در این مدت از مدیر مدرسه تا تک تک معلمان برای برنامه ریزی من زحمت کشیدند.

این دانش اموز موفق اردبیلی ادامه می دهد: تمام سعی من لذت بردن از درس بود تا اینکه بخواهم رتبه ای ویژه چه در مدرسه و چه در کنکور که آرزوی هر دانش اموزی می باشد را کسب کنم.

اخوان می گوید: مطمئناً عامل اصلی موفقیت من توکل به خدا و حفظ آرامش و درس خواندن صرفا برای یادگیری و نه برای کسب رتبه، می باشد.جو کنکور برای من بسیار سنگین بود و استرس عجیبی داشتم ولی با توکل به خدا و ذکرهایی که زیر لب می کفتم سعی می کردم آرامشم را حفظ کنم.

او در پایان می گوید: انشاالله بعد از سپری کردن مراحل رشته پزشکی در بالاترین حد ممکن به اردبیل باز خواهم گشت و تمام تلاشم را برای کمک به همشریان عزیزم خواهم کرد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار