مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۶ خوشه صنعتی در سطح استان اردبیل فعال بوده که علاوه بر این موارد ۱۵ خوشه صنعتی جدید نیز مطالعه و امکان‌سنجی می‌شود.
کد خبر: ۴۷۴۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲ 07 August 2017
به گزارش تابناک : علی نظری شیخ احمد پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: یک هزار و 130 طرح تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در حال انجام است که قطعا فعالیت این واحدهای تولیدی در حوزه اشتغال‌زایی استان اردبیل بسیار موثر است که از این تعدد 600 مورد پروانه بهره‌برداری اخذ کرده‌اند که 475 مورد آن فعال و 125 مورد آن راکد است.

وی افزود: در حال حاضر بیش از 600 طرح دیگر نیز در استان اردبیل در دست اجرا داریم که بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: در حال حاضر 6 خوشه صنعتی در استان اردبیل شناسایی و فعال شده و علاوه بر این نیز 15 خوشه صنعتی جدید در اردبیل مطالعه و امکان‌سخنی می‌شود که قطعا بعد از امکان‌سنجی عملیات اجرایی و فعالیت خوشه‌های صنعتی به انجام می‌رسد.

نظری در مورد ایجاد شرکت‌های مدیریت صادرات در استان اردبیل تصریح کرد: یکی از برنامه‌های حمایتی ما ایجاد شرکت‌های مدیریت صادرات است که در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بسیار حائز اهمیت است و در حال حاضر در استان اردبیل 16 شهرک و نواحی صنعتی با مساحت یک هزار و 180 هکتار فعال است که حمایت از سرمایه‌گذاری یکی از اولویت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی است.

وی بیان کرد: ایجاد بنگاه‌های زودبازده در گذشته بحث‌های مدیریتی و تامین مواد اولیه از علل راکد ماندن بسیاری از طرح‌ها و واحدهای تولیدی استان اردبیل است که خوشبختانه با تدبیر دولت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی فعالیت‌های موثری برای ارائه تسهیلات بانکی به این واحدها صورت گرفته است.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: برگزاری تورهای صنعتی یکی دیگر از برنامه‌های شرکت شهرک‌های صنعت است با این مفهوم که مدیران واحدهای تولیدی در نمایشگاه‌های خارجی شرکت کرده و محصولات خود را در آن جا عرضه کنند.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
اردبیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
پس کویر نشینان بی کار میشن بابا بذارین بدن به اونا ندارن اصفهان کرمان یزد سمنان وووو
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۶
بدون بودجه وسرمایه، تنها در حد شعار باقی خواهد ماند. اگر واقعا نمی خواهند کاری انجام دهند، خواهشاً بیشتر از این دلمان را نسوزانند و نمک روی زخممان نپاشند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار