ماموریت اصلی تیم ملی والیبال ایران برای حضور در مسابقات انتخابی جهان از فردا آغاز می شود و بلندقامتان ایران باید در اولین دیدار خود مقابل تیم جنگنده کره جنوبی به میدان بروند.
کد خبر: ۴۷۶۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲ 10 August 2017
به گزارش تابناک : تیم ملی والیبال ایران از فردا برای کسب بلیط قهرمانی جهان در اردبیل با رقیبان خود می جنگند.
ملی پوشان والیبال ایران در گروه A این رقابت ها با تیم های کره جنوبی، چین و قزاقستان همگروه هستند. مسابقات جهانی 2018سال آینده به میزبانی ایتالیا و بلغارستان برگزار خواهد شد.
در سال 2014 بلندقامتان ایران با هدایت کواچ در مسابقات جهانی لهستان ششمی جهان را از آن خود کردند .
رقابت های انتخابی از امروز آغاز می شوند اما ماموریت اصلی ملی پوشان از فردا مقابل کره جنوبی، تیم سرعتی و جنگنده آغاز می شود. امروز دو تیم قطر و کره جنوبی از ساعت 15:30 و همچنین تیم های چین و قزاقستان از ساعت 18:00 به مصاف هم می روند.
دو چهره همیشگی تیم ملی در این رقابت ها غایب هستند؛ عادل غلامی سرعتی زن تیم ملی در آخرین تمرین با ترک اردو و با تصمیم کولاکوویچ بیرون ماند و دیگری هم مجتبی میرزاجانپور بود که دو روز مانده به مسابقات نامش از بین اسامی دعوت شده به اردوی تیم ملی خط خورد تا در این رقابت ها کنار ملی پوشان نیست، به نظر می رسد کولاکوویچ سرمربی مونته نگرویی تیم ایران در نبود عادل غلامی برای تقویت خط حمله علی شفیع را به ترکیب تیم خود اضافه کرده‌است.
کولاکوویچ به همراه دستیاران و آنالیزورهای خود به خوبی کره جنوبی تیم سوم آسیا را بررسی کرده است تا در اولین دیدار خود مقابل چشم بادامی‌ها پیروز میدان باشند.





منبع : آنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار