رئیس مجلس خبرگان رهبری از حواشی بوجود آمده از سوی برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مراسم تحلیف انتقاد کرد و از آنان خواست علاوه‌بر عذرخواهی از ساحت مردم، از این کار خود توبه کنند.
کد خبر: ۴۷۶۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵ 11 August 2017
به گزارش تابناک : آیت‌الله احمد جنتی، رئیس کمیسیون تحقیق در جلسه این کمیسیون که عصر امروز در دبیرخانه مجلس خبرگان در قم برگزار شد، ضمن اشاره به مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری و قدردانی از برگزارکنندکان این مراسم ها از حواشی بوجود آمده از سوی برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مراسم تحلیف، انتقاد کرد و از این عده خواست علاوه بر عذرخواهی از ساحت مردم از این کار خود توبه کنند.

 همچنین جلسات کمیسیون‌های "تحقیق"، "سیاسی-اجتماعی" و "۱۰۷ و ۱۰۹ قانون اساسی" پیش از ظهر و نیز کمیسیون "حراست و پاسداری از ولایت‌فقیه" برگزار شد و در جلسات این کمیسیون‌ها، موضوعات مربوط به شرح وظایف مجلس خبرگان، مباحث اجلاس آتی خبرگان که در شهریورماه تشکیل خواهد شد و نیز  مسائل داخلی، منطقه ای و بین‌المللی با حضور یکی از کارشناسان مسائل سیاسی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اجلاسیه آینده مجلس خبرگان رهبری که سومین اجلاس رسمی دوره پنجم محسوب می شود در تاریخ ۲۸ و ۲۹ شهریور در تهران برگزار می شود.




منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار