افتتاح 23 طرح اقتصادی در شهرستان نمین
کد خبر: ۴۷۶۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱ 12 August 2017
به گزارش تابناک : فرهاد عبدالعلی‌‌پور، فرماندار نمین در آئین تجلیل از خبرنگاران در نمین افزود: برای راه اندازی این طرح‌ها 16 میلیارد و 510 میلیون ریال هزینه می‌شود و 15 طرح از این تعداد با اعتبار دو هزار میلیار ریال تا پایان سال جاری افتتاح و زمینه اشتغال یک هزار نفر هم مهیا می‌شود.
وی گفت: در دولت تدبیر و امید 27 طرح اقتصادی با 3هزار و 320 میلیارد ریال با اشتغالزایی 840 نفر افتتاح شده است.
فرماندار نمین با اشاره به فعال شدن 75 طرح راکد در نمین افزود: در دولت تدبیر و امید 44 طرح در بخش صنعت با 810 میلیارد ریال و 31 طرح هم در بخش کشاورزی با 130 میلیار ریال در این شهرستان از رکود خارج شده است.
عبدالعلی‌پور بیان کرد :در این راستا 1200 شغل در بخش صنعت و 150 شغل در بخش کشاورزی تثبیت شد.
وی با اشاره به این که یکی از اولویت‌های مسئولان شهرستان نمین تحقق اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری است، گفت: طرح‌های اقتصاد مقاومتی در شهرستان نمین در دستور کار قرار گرفته تا بتوان با استفاده از ظرفیت‌های منطقه گام بزرگی در ایجاد اشتغال برداشته شود.
فرماندار نمین از راه‌اندازی پل معلق در نمین خبر داد و افزود: مطالعات راه‌اندازی پل معلق در بابا داود نمین انجام می‌شود تا شاهد جذب گردشگران داخلی و خارجی در این شهرستان شویم .
وی در خصوص آغاز طرح مطالعاتی جنگل فندوقلو اظهار کرد: طرح مطالعه در مساحت 230 هکتاری جنگل فندقلو آغاز شده که می‌تواند در جذب گردشگران موثر باشد.
فرماندار نمین گفت: طرح مطالعات گردشگری روستای سوها هم با مساحت یک هزار هکتار شروع می‌شود.
وی با اشاره به راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی نمین گفت:‌ این طرح یکی از بزرگترین و مهم‌ترین طرح‌های این شهرستان است که برای اشتغال و پویایی اقتصاد منطقه بسیار حائز اهمیت است.
در پایان این آئین به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار از تعدادی خبرنگاران استان اردبیل با اهدای لوح تجلیل شد.





منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار