مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تاکید کرد که این سازمان در واگذاری امور به تشکل‌های مردم نهاد موفق بوده و هم‌اکنون دارای بزرگترین مجموعه مردم نهاد استان است.
کد خبر: ۴۷۷۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹ 12 August 2017
به گزارش تابناک : حجت الاسلام مهدی ستوده پیش از ظهر شنبه در جلسه با معاون تشکل های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی افزود: تبلیغات اسلامی اردبیل با برخورداری از این مجموعه عظیم با ۱۰ هزار نفر از طریق تشکل های مردم نهاد ارتبا دارد.

وی این تشکل ها را بازوی مهم در اجرای برنامه های فرهنگی و دینی برشمرد و ادامه داد: براین اساس مورد توجه و تعامل قرار دارند، نگاه ما به مجموعه تشکل های مردم نهاد ابزاری نبوده، بلکه نگاه تعاملی است و این نوع نگاه تعریف شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان واگذاری کار به تشکل های مردم نهاد را از اصول مهم تبلیغات اسلامی عنوان کرد و متذکر شد: این واگذاری ها موجب تسریع در امور می شود.

وی با بیان اینکه این واگذاری ها نباید با تصدی گری صورت بگیرد، ادامه داد: باید شکل و شیوه کار تعریف شود تا تشکل ها کار را پیش ببرند، تبلیغات اسلامی در این بخش موفق بوده و نتایج خوبی گرفته است.

ستوده با تاکید بر اینکه تبلیغات اسلامی اردبیل در واگذاری امور تلاش کرده از تصدی گری خارج شود، بیان داشت: امروزه اگر در بحث تشکل های مردم نهاد نگاه ابزاری جاری شود بی شک کار خراب خواهد شد.

وی تاکید کرد که نگاه ما در تبلیغات اسلامی استان اردبیل به تشکل های مردم نهاد و تشکل های دینی نگاه صرفا ساماندهی و سازماندهی و اجرای ماموریت های سازمانی با هم فکری و هماهنگی و البته نگاه تکریمی و هم‌پوشالی است.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار