رقابت‌های والیبال انتخابی جهان-اردبیل
تیم ملی والیبال ایران در رقابتی سخت و نفس گیر توانست تیم ملی والیبال چین را با نتیجه ۳ بر ۰صفر شکست دهد.
کد خبر: ۴۷۷۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۱ 12 August 2017

به گزارش تابناک اردبیل، دیدار تیم‌های ملی ایران و چین از ساعت 18 امروز با حضور 6 هزار تماشاگر اردبیلی در ورزشگاه رضازاده اردبیل برگزار شد.

در ورزشگاه مملو از جمعیت رضازاده پیش از آغاز این دیدار تماشاگران با شور و شوق فراوانی اقدام به تشویق بلندقامتان تیم ملی کرده و انگیزه و روحیه این بازیکنان را دوچندان کردند.

تشویق ورزش دوستان اردبیلی حاضر در ورزشگاه به گونه‌ای بود که هر تیمی را در این ورزشگاه با مشکلات زیادی روبرو می‌کرد و چینی‌ها نیز از ابتدای بازی تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار گرفته و در کسب امتیازات ابتدایی ضعیف عمل کردند که این مساله باعث شد از بلندقامتان تیم ملی ایران عقب بیافتند.

تیم ملی والیبال ایران در یک بازی پایاپای و با کسب امتیاز 25-21 در ست اول  به برتری رسید، در ست دوم قهرمانان ایرانی بسیار هماهنگ و منسجم بازی کردند و به سختی توانستند با نتیجه ۲۹-۲۷ پیروز میدان شوند.

این بازی در ست سوم کاملا با برتری تیم ایران دنبال شد و بازیکنان تیم ملی کشورمان توانستند با نتیجه ۲۵-۲۰ فاتح ست سوم باشند و در مجموع تیم ملی چین را با نتیجه ۳-۰ شکست دهند.

تیم ملی والیبال کشورمان با این پیروزی اصلی‌ترین رقیب خود در این دوره از رقابت‌ها را شکست داد و با روحیه بیشتری فردا به مصاف تیم ملی قزاقستان خواهد رفت.

انتهای پیام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار