رئیس حوزه هنری استان اردبیل:
رئیس حوزه هنری استان اردبیل اعلام کرد که نکوداشت استاد محمدباقر تمدنی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۷۷۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹ 13 August 2017

به گزارش تابناک اردبیل، امیر رجبی در کمیته فرهنگی هنری ستاد نکوداشت استاد محمدباقر تمدنی در حوزه هنری استان اردبیل اظهار داشت: با تمهیدات و هماهنگی‌های اندیشیده شده نکوداشت استاد محمدباقر تمدنی در اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مراسم که 21 شهریور ماه در مسجد محمدیه و 22 شهریور ماه در سالن ولایت سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل برگزار می‌شود علاوه بر حضور میهمانانی از سراسر کشور میهمانانی از کشورهای آذربایجان و ترکیه هم حضور می‌یابند که امید است با همکاری مسئولان و دست‌اندرکاران مربوطه این مراسم به بهترین نحو برگزار شود.

 رئیس حوزه هنری استان اردبیل گفت: ارائه گزارش از روند تهیه کتاب خاطرات استاد محمدباقر تمدنی و بررسی روند اجرایی مراسم نکوداشت از منظر جلوه‌های هنری و کارگردانی مراسم نکوداشت از مواردی است که باید مورد توجه واقع شود تا بتوانیم در این زمینه اقدامات لازم را انجام داده است.

رجبی بیان کرد: با مشارکت شورای فرهنگ عمومی، دسته‌جات و هیئت‌های حسینی اردبیل و ستاد نکوداشت متشکل از نهادها و ارگان‌های فرهنگی، هنری و مذهبی استان 21 و 22 شهریور ماه از بیش از نیم قرن خدمات محمدباقر تمدنی در آستان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) تجلیل می‌شود.

وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته کتاب خاطرات و زندگی‌نامه محمدباقر تمدنی به همت حوزه هنری استان اردبیل تا پایان مردادماه امسال به زیر چاپ می‌رود که در حال حاضر اقدامات لازم در این زمینه انجام داده شده و امیدواریم بتوانیم با اقدامات انجام یافته به تمامی اهداف خود در این راستا دست یابیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار