عضو فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: نگاه فراکسیون نمایندگان ولایی همکاری با دولت است اما ممکن است به چند وزیر دولت رای ندهیم.
کد خبر: ۴۷۹۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹ 17 August 2017
به گزارش تابناک : سیدناصر موسوی لارگانی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی درباره وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم گفت: جو حاکم در مجلس فعلی حاکی از آن است که تعداد زیادی از وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم رای اعتماد می گیرند. 

وی با بیان اینکه رویکرد نمایندگان مجلس نسبت به وزرا در دوره های مختلف متفاوت است ،یادآور شد: برای مثال وزیر فعلی آموزش و پرورش و همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجلس قبلی هم معرفی شدند اما رای اعتماد نگرفتند اما مجددا با معرفی به مجلس دهم توانستند رای اعتماد بگیرند. 

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی با اشاره به اینکه فراکسیون ولایی قطعا به چند تن از این وزرای پیشنهادی رای نمی دهد، تصریح کرد: مسئله حائز  اهمیت در این باره آن است که وقتی دو فراکسیون با هم متحد شوند می توانند آن رای حدنصابی که وزیر می خواهد را جمع آوری کنند و اگر فراکسیون مستقلین و امید به یکی از وزرایی که فراکسیون ولایی نخواهد رای دهد، رای دهند آن وزیر می تواند رای اعتماد را بگیرد.

موسوی لارگانی با تاکید بر اینکه نظر فراکسیون نمایندگان ولایی هم همکاری با دولت است، خاطر نشان کرد: یکی از دلایل مهم ما برای همیاری با دولت این است که بعضا دولتمردان علت کم کاری های خود را این گونه عنوان می کنند که ما می خواستیم برنامه های خود را محقق کنیم اما برخی نگذاشتند و برای آنکه چنین بهانه ای دیگر نشود ما هم از دولت حمایت می کنیم.





منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار