در پی بروز مشکلات اخیر صورت گرفت
مشکلات زیاد روزهای گرم تابستان در شهرستان بهمئی باعث شد تا مسئولین شهرستانی و استانی در بهمئی گرد هم آمده و برای رفع این مشکلات هم اندیشی و چاره جویی کنند.
کد خبر: ۴۸۲۰۱۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۹ 22 August 2017
چند روز پیش بود که عدل هاشمی در نامه‌ای به استاندار، از وی خواسته بود با توجه به مشکلات زیاد شهرستان بهمئی، خصوصاً در زمینه آب و برق، تیم کاملی از مسئولین استانی را برای بررسی و تلاش در جهت رفع این مشکلات به بهمئی اعزام کند.
در همین زمینه برخی مسئولین مرتبط با مشکلات شهرستان در نشستی اضطراری، به بررسی مهمترین اقدامات لازم پرداختند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، در پی وقوع مشکلات چند روز اخیر در زمینه تاسیسات و خدمات زیربنایی شهرستان بهمئی از قبیل آب، برق و مخابرات، علی اکبر فرهنگی نسب فرماندار این شهرستان با دعوت از مسئولین مربوطه ی استانی و شهرستانی و تشکیل جلسه اضطراری به بررسی راه حل یابی مشکلات پرداختند.
فرماندار بهمئی در این جلسه با بیان کمبودها و ضعف های زیر ساختی این شهرستان گفت: علیرغم احداث زیرساخت های زیاد در چند سال اخیر، همچنان در این زمینه با کمبود شدید مواجه هستیم و به نسبت رشد سریع جمعیت شهری و افزایش چند برابری مصرف برق زیرساخت های موجود ناکافی می باشند، که در برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلند مدت درصدد ریشه کن کردن نواقصات و دستیابی به شبکه توزیع برق و آب پایدار می باشیم.

تشکیل جلسه اضطراری با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در بهمئی

وی خاطرنشان کرد: با تکمیل و احداث نیروگاه هایی که در این رابطه در نظر گرفته شده است اختلالات و مشکلات برق شهرستان بطور کامل حل خواهد شد و ما علاوه بر تامین برق مورد نیاز، تا سالیان زیاد از برق پایدار و مازاد بر مصرف برخودار خواهیم بود.
فرماندار شهرستان بهمئی افزود: در زمینه آب، با تکمیل و بهره برداری از آب شرب سد کوثر علاوه بر تامین آب مورد استفاده برای ۸۰ هزار نفر جمعیت می توان آب مورد نیاز صنایع را نیز تامین نمود.
تشکیل جلسه اضطراری با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در بهمئی


لازم به ذکر است در این جلسه علاوه بر مدیران دستگاه های خدمات رسان شهرستان، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، معاونین شرکت های آبفای شهری و روستایی، مدیر پروژه آبرسانی از سد کوثر و معاون فنی آب منطقه ای استان حضور یافتند.
امین روانان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار