نماینده مردم گرمی گفت: اگر به هر دلیلی مجید خدابخش به عنوان یکی از گزینه‌های تصدی‌گری وزارت نیرو از طرف رئیس جمهور به مجلس معرفی نشود مجید خدابخش در سمت استانداری اردبیل باقی می ماند.
کد خبر: ۴۹۱۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲ 08 September 2017

تابناک اردبیل؛ نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر به هر دلیلی مجید خدابخش به عنوان یکی از گزینه‌های تصدی‌گری وزارت نیرو از طرف رئیس جمهور به مجلس معرفی نشود با حمایت قاطع مجمع نمایندگان استان در سمت استانداری اردبیل ادامه خواهند داد.

میرحمایت میرزاده اظهار کرد: موضوعاتی که در فضاهای مجازی مطرح می‌شود به هیچ عنوان صحت ندارد و بحث تغییر یا جابجایی استاندار اردبیل در مجمع نمایندگان استان مطرح نیست.

وی گفت: ما علاقه‌مندیم که آقای خدابخش را به عنوان کاندیدای وزارت نیرو معرفی کنیم که در این زمینه اقدامات اولیه برای معرفی وی به رئیس جمهور محترم انجام گرفته است.

عضو مجلس شورای اسلامی با تبریک عید سعید غدیر خم و عید ولایت به هم‌استانی‌های محترم ادامه داد: اگر به هر دلیلی مجید خدابخش به عنوان یکی از گزینه‌های تصدی‌گری وزارت نیرو از طرف رئیس جمهور به مجلس معرفی نشود با حمایت قاطع مجمع نمایندگان استان در سمت استانداری اردبیل ادامه خواهند داد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
معلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۷
جناب نماینده گرمی لطفا قبل از اظهارنظرهای آتشین توجه بفرمایید که مصلحت همه مردم نجیب استان در این است که استاندار لایق وبا انگیزه ای سکان اجرایی استان را بدست گیرند تا شاید در چهارسال آینده شاخصهای توسعه منطقه ماهم مختصری رشد کند. استاندار فعلی متاسفانه ساکن و مقیم تهران است و بصورت پروازی و گاهی هم تلفنی دراستان مدیریت میکند درست مثل خود شما که ساکن تبریز بودید ودر آموزش وپرورش اردبیل بطور پروازی مدیریت میفرمودید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۴
حرفهای شما متین ،باید از اشخاص بومی که به مشکلات شهر آشنا باشد استفاده کرد ولی آقای میرزاده از مدیران موفق آموزش وپرورش استان اردبیل بود .
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
با سلام . فردی که بتواند بیمارستان تروما و راه اهن اردبیل را در مدت 4 سال تمام کند .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار