کد خبر: ۴۹۲۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷ 12 September 2017

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما به نقل از آران مغان، برخورد یک دستگاه کامیون میکسر با وانت پیکان تصادف خونینی را در جاده ما بین پارس آباد و سه راهی سربند در حوالی روستای پیرایواتلو رقم زد.

در این حادثه كه عصر دوشنبه رخ داد متاسفانه يك پسر 6 ساله از سرنشینان وانت در دم جان باخت و راننده وانت نیز در حین انتقال به بیمارستان از شدت جراحات فوت کرد.

به گفته سرهنگ فتاحی فرمانده پلیس راه استان اردبيل، انحراف به چپ کامیون میکسر علت اين حادثه بوده است.

فرمانده پلیس راه استان اردبيل با اشاره به نقش قابل توجه عوامل انسانی در تصادفات جاده‌اي، تصريح کرد: تردد زیاد و کم عرض بودن جاده در شمال استان به ویژه مسیر مذکور باعث می شود کوچکترین تخطی از جانب راننده منجر به حادثه و یا تصادف دلخراش شود.
 
 
////
///
  انتهای پیام
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
کامیونهای ما غیر استاندارد و غیر ایمن هستند
در اروپا نمی پذیرند که یک نفر روی کوه آهن بنشیند و شاسی اش بالاتر از سقف خودرو بغلی باشد و تماما سپر و الحاقاتش تیراهن 18 باشد. تا نفر مقابل را له کند و خودش ککش هم نگزد. واقعا این غیر قابل تصور است. دریک تحول حاکی از فکر عمیق که در اروپا روی داد نشستند گفتند کامیون باید سپر کائوچویی داشتخه باشد و تا پائین ترین سطح ممکن باید پوشش دهد .
این سپر ها بی رحمانه خودرو مقابل را قورت نمی دهند و مثل کامیونهای ولو و بنز و تریلی های ماک کاوه شناسنامه طرف را باطل نمی کنند.
هیچ کدام از کامیونهای قدیمی ما را به مرز اروپا را نمی دهند .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار