کد خبر: ۴۹۲۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹ 12 September 2017
شفیع شفیعی در جلسه برگزاری جشن روز ملی سینما در اردبیل اظهار داشت: با حضور مقامات عالی و هنرمندان استان جشن روز ملی سینما در اردبیل برگزار می‌شود و در حال حاضر تمامی تمهیدات و هماهنگی‌های لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

وی افزود: اکران فیلم سینمایی برادرم خسرو پنج‌شنبه ۲۳ شهریور ماه ساعت ۱۷ عصر در سینما قدس از برنامه‌های این جشن است که با هدف ارتقای برنامه‌های فرهنگی در استان در نظر گرفته شده که امیدواریم با اقدامات انجام یافته بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل گفت: اهمیت به برنامه‌های فرهنگی موضوعی است که امیدواریم از این پس به شکل ویژه و اساسی به آن پرداخته شود تا بتوانیم در این زمینه به تمامی اهداف خود دست یابیم و مشکلات و موانع موجود در مسیر رسیدن به این هدف برطرف شود.

شفیعی بیان کرد: اگر بی‌توجهی به هنر مغفول بماند به طور حتم رغبت هنرمندان و استعداد آن‌ها نیز مغفول می‌ماند که این موضوعی نیست که به راحتی بتوان از آن گذشت و شرایط و وضعیت موجود را برای ایجاد بسترهای مناسب در ارتباط با ارتقای سطح فرهنگی در استان نادیده گرفت.

وی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری و مشارکت همه‌جانبه مسئولان در ارتباط با بهبود وضعیت هنری گام‌های اساسی برداریم و کمبودها و نواقص موجود برای پیشرفت هنر در استان را به طور همه‌جانبه مورد بررسی قرار دهیم تا بتوانیم خروجی‌ها و نتایج مناسبی را در این زمینه به دست آوریم.

انتهای پیام/تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار