کد خبر: ۴۹۲۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹ 12 September 2017

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، ساعت 21:50 شب گذشته (20 شهریور) در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی وقوع یک درگیری خانوادگی در محدوده فلکه سوم تهرانپارس، بلافاصله مأمورین کلانتری 126 تهرانپارس جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

هنوز چند دقیقه‌ای از حضور مامورین در محل نگذشته بود که خانم جوانی با حالتی پریشان و مضطرب به مامورین اظهار داشت: برادر 48 ساله‌ام به نام  شهرام دقایقی قبل با من تماس گرفت و عنوان کرد هر 2 فرزند دخترش را به قتل رسانده است.

با حضور مأمورین در محل جنایت و تأیید خبر اولیه مرگ دو دختر، موضوع به قاضی کشیک ویژه قتل و پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد و با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه هشتم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران، پرونده جهت تحقیقات و رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 بررسی صحنه جنایت حکایت از آن داشت که شهرام با ضربات متعدد جسم تیز دو دختر 19 و 24  ساله‌اش به نام‌های سوگند و سولماز را  از ناحیه گردن و سینه مورد ضرب و جرح  قرار داده و آنها را به قتل رسانده است؛ همچنین در تحقیقات بیشتر و بررسی‌های پلیسی مشخص شد قاتل پس از ارتکاب جرم خود نیز با مصرف قرص اقدام به خودکشی کرده که بلافاصله جسد بی جان وی از طریق اورژانس به بیمارستان منتقل شده است.

در بررسی دقیقتر صحنه جنایت، کارآگاهان با دست نوشته‌ای از عامل جنایت مواجه شدند که در آن نوشته شده بود «به دلیل اختلافات شدید با همسرم و خانواده‌اش تصمیم گرفتم تا به زندگی خود و بچه‌هایم خاتمه دهم».

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با انتشار این خبر اعلام کرد: با وجود انتقال عامل جنایت به بیمارستان و انجام اقدامات درمانی، عامل جنایت نیز در داخل بیمارستان فوت کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار