کد خبر: ۴۹۲۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷ 12 September 2017
در صورتی که وزیر راه و شهرسازی فردا سفر خود را به اردبیل بعد از چندین بار کنسلی انجام دهد قصد دارد با اصرار نمایندگان مجلس شورای اسلامی از مسیر راه‌آهن اردبیل بازدید کند که این بازدیدهای تاکنون در دوره‌های مختلف هیچ نتایجی برای تحرک‌بخشی به راه‌آهن اردبیل به دنبال نداشته است.

نمایندگان استان اردبیل به ویژه چند نماینده‌ای که می‌خواهند احداث و تکمیل راه‌آهن اردبیل را پله ترقی و تبلیغات مجلس آینده خود کنند اینبار نیز با هزاران خواهش و التماس از وزیر راه و شهرسازی خواسته‌اند تا از راه‌آهن به عنوان پروژه به خواب رفته چندین ساله استان بازدید کنند که بعید به نظر می‌رسد با تزریق اعتبارت قطره‌چکانی بتوان این پروژه را بالاخره به سرانجام رساند.

در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان اردبیل هیچ پروژه افتتاحی پیش‌بینی نشده و حتی وزیر حاضر نیست از پروژه مسکن مهر نیمه تمام استان اردبیل که برخی از این پروژه‌ها به شکل ناقص به مردم واگذار شده بازدیدی کرده و یا در جریان روند تکمیل و تسهیل آنها قرار گیرد.

این سفرها که بیشتر صوری و در حد بازدیدهای معمولی به شمار می‌رود چندان دردی از درد استان را در حوزه راه و مسکن و راه‌آهن درمان نخواهد کرد مگر اینکه اعتبارات کلان برای تکمیل این پروژه‌‌ها به صورت مصرانه و به عنوان یک مطالبه عمومی از سوی عموم مردم مطرح شود که آخوندی در سال‌های اخیر نشان داده است چندان رغبتی به پاسخگویی چنین مطالباتی ندارد.

در حالی که در برخی از استان‌ها پروژه‌های متعدد راه و شهرسازی در سفر وزیر به افتتاح می‌رسد اما در این سفر گویی از افتتاح پروژه‌های بزرگ حوزه راه و شهرسازی نیست چرا که بسیاری از پروژه‌ها از راه‌آهن اردبیل گرفته تا اتوبان اردبیل – مشگین‌شهر و برخی دیگر از پروژه‌های حوزه مسکن به خواب خوشی رفته است.

 

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۴
فکر کنم باید از طرف نمایندگان ما در مجلس تذکری به آقای آخوندی در باره عدم تخصیص اعتبارات مورد نیاز داده شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار