مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۸۰ واحد مسکونی در پنج ماهه نخست امسال به مددجویان نیازمند و فاقد منزل مناسب تحویل داده شده و این تعداد خانوار صاحب خانه شدند.
کد خبر: ۴۹۳۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲ 13 September 2017

به گزارش تابناک اردبیل، فرهاد آزادپور صبح امروز در جلسه بررسی و تشریح اقدامات حوزه تامین مسکن و ساختمان برای مددجویان استان اردبیل اظهار داشت: 80 واحد مسکونی در پنج ماهه نخست امسال به مددجویان تحت حمایت تحویل داده شده که این خانواده‌های شهری و روستایی فاقد منزل مناسب و مقاوم بودند که با تلاش امدادگران کمیته امداد مسکن مناسبی برای آنها ساخته شد تا از سرپناه مطلوبی برخوردار شوند.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه 28 واحد مسکونی به خانوار تحت حمایت ساکن در شهرها تحویل داده شده است، افزود: 14 مورد مسکن مددجویی نیز در حال ساخت است که پس از تکمیل به خانوار تحت حمایت تحویل داده خواهد شد.

آزادپور بیان کرد: امسال 18 میلیارد ریال برای ساخت و تأمین مسکن مددجویان شهری هزینه پرداخت شده است که خدمات عمرانی کمیته امداد به صورت هدفمند و پس از بررسی مشکلات و اولویت بندی نیازهای اساسی مددجویان ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: 52 مسکن مددجویی در روستاها و مناطق محروم استان ساخته شده و در اختیار مددجویان قرار گرفته که 6 میلیارد و 320 میلیون ریال به منظور ساخت منزل مددجویی برای خانوار تحت حمایت که در روستاها، مناطق محروم و مرزنشین استان سکونت دارند، هزینه پرداخت شده است.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه مناطق محروم در اولویت خدمت رسانی کمیته امداد قرار دارند، گفت: امید است با تعامل هر چه بیشتر دستگاه‌های اجرایی و نیکوکاران بتوانیم اقدامات قابل توجهی را در این مناطق به انجام رسانیم.

آزادپور اظهار کرد: 257 منزل مددجویی مورد تعمیرات و بهسازی قرار گرفته است به طوری که پس از بررسی کارشناسان فنی، منازلی که ممکن است سلامت خانواده‌های تحت حمایت را تهدید کند مورد تعمیر، بهسازی و مقاوم‌سازی قرار می‌گیرد که در این زمینه بیشترین خدمات عمرانی به مددجویان ساکن در مناطق محروم ارائه شده است.

وی با بیان اینکه بیش از 342 میلیون تومان در راستای بهسازی منازل مددجویی هزینه پرداخت شده است، گفت: از خیران خواستاریم تا با کمک‌های خود بیش از پیش کمیته امداد را در دستگیری از خانواده‌های نیازمند یاری کنند تا بتوانیم خدمات عمرانی گسترده‌تری را به اقشار آسیب پذیر ارائه کنیم.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: ساخت مسکن و ایجاد سرپناه مناسب و مقاوم برای خانواده‌های تحت حمایت از جمله خدمات ارزنده کمیته امداد است که با یاری خیران، مسئولان و دستگاه‌های اجرایی می‌توانیم گام‌های مؤثرتری را برای خانه‌دار شدن مددجویان برداریم.

آزادپور افزود: تلاش داریم با تعامل و همکاری هر چه بیشتر بنیاد مسکن، بسیج مهندسان سپاه حضرت عباس(ع)، بسیج سازندگی، انجمن خیران مسکن‌ساز و مهندسان خیر فعالیت‌های چشمگیری را برای خانه‌دار شدن مددجویان به انجام رسانیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار