دادستان اردبیل اعلام کرد که در برخی مواقع مصادیقی از زد و بندها در دریافت تسهیلات مشاهده می‌شود.
کد خبر: ۴۹۴۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴ 16 September 2017
به گزارش تابناک اردبیل، ناصر عتباتی امروز در جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت تصریح کرد: در برخی مواقع مصادیقی از زد و بندها در دریافت تسهیلات مشاهده می‌شود که انتظار می‌رود با اجرای صحیح قوانین از بروز و ظهور آن ممانعت شود.

وی با تأکید به اینکه حضور مشاور بخش خصوصی در عین حال که مزایایی دارد ممکن است منجر به تشدید برخی زد و بندها برای دریافت تسهیلات شود، اضافه کرد: انتظار می‌رود قوانین به میزان کافی از بروز و ظهور چنین تخلفاتی ممانعت کند.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل تصریح کرد: اعطای تسهیلات نیازمند قواعد و چارچوب مشخصی است تا با رعایت آن زمینه اقدامات خلف قانون امکان‌پذیر نباشد.

به نوشته مهر، عتباتی تأکید کرد: دستگاه قضایی حامی بخش تولید بوده و در بررسی پرونده‌ها و درخواست‌های بخش تولید تلاش بر این بوده تا از این حوزه حمایت شود.

وی با بیان اینکه مسئولان استانی نیز به دنبال حل‌وفصل مشکلات واحدهای تولیدی هستند، اضافه کرد: در عین حال تعریف چارچوب نحوه بررسی واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات ضروری است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
-
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
جناب اقای دادستان ضمن تشکر از مواضع جنابعالی در توسعه بخش اقتصادی استان در صورت مشاهده و وجود چنین اقدام ننگین و خلاف قانون که نهایتا ممکن است از تعداد خیلی کم و قلیلی از مدیران غیر متعهد بروز نماید امیدواریم دستگاه محترم قضایی مقتدرانه ورود و قاطعانه برخورد نماید تا ریشه چنین مفسده ها از سیستم اداری به کل کنده شده و درس عبرتی هم باشد برای کسانی که اینگونه مسائل را سهل شمرده و در کنترل نفس خود تزلزل اراده دارند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار