معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گزارشی از روند مبارزه با متصرفان اراضی ملی در استان ارائه کرد.
کد خبر: ۴۹۶۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶ 19 September 2017

به گزارش تابناک اردبیل، یوسف خدادادی در جلسه شورای حفظ بیت‌المال در اردبیل اظهار داشت:  امسال 204 مورد تصرفات و تخریب‌های غیرمجاز در اردبیل قلع‌ و قمع شده و 600 هکتار از اراضی ملی استان نیز به بیت‌المال اعاده شده است.

وی با اشاره به این که برخورد قانونی با متصرفان و متخلفان انجام می‌شود افزود: اقدامات جلوگیرانه در ارتباط با تخلفات و تصرفات غیرمجاز نیز در استان با جدیت در دستور کار قرار داده شده که به همین منظور از ابتدای سال تاکنون اقدامات جلوگیرانه برای دو هزار و 200 مورد ساخت و ساز غیرمجاز انجام یافته است.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: بررسی طرح هادی و شناسایی موارد ساخت و ساز مورد توجه دستگاه قضائی استان قرار داده شده که در این زمینه چشم‌پوشی و اغماض در ارتباط با متخلفان وجود ندارد چرا که بحث تصرف و مداخله محیط زیست که جزو بیت‌المال است نباید دست کم گرفته شود و برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

خدادادی بیان کرد: بررسی دقیق  حدود واگذاری از ساخت‌ و سازهای غیرمجاز  و ممانعت از این اقدام انتظار ما از دستگاه‌های متولی و مسئولان مربوطه و محیط زیست است که انتظار می‌رود برای حفظ و صیانت از منابع طبیعی اقدامات مراقبتی را لازمه کار قرار دهند تا بتوانیم در این زمینه به تمامی اهداف خود دست یابیم.

وی تصریح کرد: از هم‌استانی‌ها نیز انتظار داریم که در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک موضوع را با ما در میان بگذارند تا بتوانیم در اسرع وقت ورود پیدا کرده و با بررسی جوانب موضوع برای حل مشکلات در این زمینه شاهد حفظ و نگهداری از محیط زیست باشیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار