دلیل انفعال نمایندگان چیست؟
با این تفاسیر ظاهراً گزینه موردنظر نمایندگان استان برای پیشنهاد تصدی سمت استانداری اردبیل در دسترس نیست.
کد خبر: ۴۹۷۴۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴ 21 September 2017
به گزارش تابناک اردبیل، صدیف بدری نماینده مردم  اردبیل در مجلس شورای سالامی اظهار داشت: گزینه های مطرح شده در رسانه های مکتوب و مجازی شایعه و بیشتر در حد گمانه زنی است.

وی بیان کرد: در باره تغییر استاندار اردبیل باید هیات دولت تصمیم نهایی خود را اعلام کند .

وی درباره تعامل وزارت کشور با نمایندگان استان در مجلس افزود: تاکنون در مورد جابجایی و تغییر استاندار اردبیل با نمایندگان استان هماهنگی نشده است ولی هفته آینده نمایندگان با وزیر کشور دیدار می کنند تا فردی توانمند و کارا برای تصدی استانداری اردبیل تعیین شود .

نماینده اردبیل،نیر ،نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان استان در مجلس هیچ گزینه ای را برای تصدی استانداری اردبیل معرفی نکرده اند افزود: نمایندگان بدنبال معرفی فردی توانمند و کارآمد خواهند بود .

بدری بیان کرد: برای نمایندگان بومی و یا غیربومی بودن استاندار تفاوتی ندارد بلکه هدف این است تا فردی کاربلد که بتواند توسعه و پیشرفت استان اردبیل را رقم بزند معرفی و منصوب شود .

به گزارش تابناک اردبیل، حال باید منتظر ماند و دید که اظهارات صدیف بدری درباره فقدان گزینه به تعبیر وی"کاربلد" و "توانمند" و "کارآمد" ناشی از بی نتیجه ماندن تلاشهای آنان برای به کرسی نشاندن خواسته هایشان در معرفی گزینه پیشنهادی به دولت و وزیر کشور و به عبارتی بی اعتنایی دولت به نمایندگان است یا این که به واقع، فردی با مختصات گفته شده در دسترس نیست!؟

 انتهای پیام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار