کد خبر: ۴۹۸۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴ 23 September 2017

به گزارش خبرنگار مهر، جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل عصر جمعه در آیین آغاز به کار این نمایشگاه به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به ویژه در بین نسل جوان تاکید کرد.

فرهنگ مستعد حصاری با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز مرهون ایثارگری شهدا و رزمندگان دفاع مقدس است، اضافه کرد: زنده نگاه داشتن یاد شهدا حداقل اقدام در تداوم مسیر آن ها است.

وی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی رزمندگان اسلام ۹۶ عملیات از جمله عملیات رمضان را تدارک دیدند، اضافه کرد: مجموعه این ایثارگری ها موجب شد در طول جنگ تحمیلی حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان نیفتد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان متذکر شد: این پیروزی در حالی حاصل شد که ایران در جنگی نابرابر حضور یافته بود و رژیم بعثی عراق توسط ۳۰ کشور استکباری حمایت می‌شد.

مستعد حصاری تصریح کرد: شهدا و جانبازان چه در زمان پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و چه در شرایط کنونی از ارکان نظام دفاع کرده و اجازه تعددی دشمن را نداده‌اند.

وی با بیان اینکه نتیجه اقدام شهدا ناکامی دسیسه‌های دشمنان است، اضافه کرد: امروز نیز سپاه غیور همچنان از ارکان و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان برگزاری نمایشگاه رزمی فرهنگی را اقدامی در راستای معرفی و اطلاع‌رسانی گوشه‌ای از رشادت‌های شهدا دانست و افزود: در این نمایشگاه ماکت عملیات رمضان و ادوات جنگی دفاع مقدس به نمایش درآمده است.

وی به تدارک غرفه‌های فرهنگی در این نمایشگاه اشاره کرد و بیان داشت: این نمایشگاه در طول هفته دفاع مقدس آماده بازدید علاقه‌مندان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار