واژگونی اتوبوس گردشگران اصفهانی در گردنه حیران
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: حال عمومی مصدومان حادثه اتوبوس حامل گردشگران اصفهانی مساعد است.
کد خبر: ۴۹۸۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳ 24 September 2017
به گزارش تابناک اردبیل، این اتوبوس از سرعین به سمت اصفهان و با 37 مسافر در حال حرکت بود که مسافتی پس از عبور از تونل اردبیل - آستارا واژگون شد.
 
دکتر بابک نخستین ، رئیس شبکه بهداشت و درمان نمین در گفت و گو با ایرنا گفت: آخرین آمار این حادثه 31 نفر مصدوم می باشد که 10 نفر از آنها به دلیل وخیم بودن حالشان به بیمارستان های اردبیل و نمین اعزام شده اند و مابقی به صورت سرپایی مورد مداوا قرار گرفته اند.
 
وی بیان کرد: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس از اردبیل ، 2 دستگاه آمبولانس توسط هلال احمر اردبیل ، یک دستگاه آمبولانس از شهرستان آستارا و سه دستگاه آمبولانس نیز از شهرستان نمین به محل حادثه اعزام و به امدادرسانی به مصدومان حادثه پرداختند.
 
 
وی بیان کرد: تاکنون گزارشی از جان باختن کسی در جریان این سانحه دریافت نشده است.
 
حال مصدومان حادثه رانندگی گردنه حیران مساعد است
 
دکتر قدرت اخوان اکبری رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل هم اظهار داشت: از 32 مصدوم این سانحه وضعیت 2 تن تقریبا وخیم می باشد که بنا به گزارش پزشکی خطر جدی نیز آنها را تهدید نمی کند.

وی بیان کرد: برای اطمینان از وضعیت عمومی مسافران، تمامی 32 مصدوم این سانحه به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شده و تحت مراقبت های درمانی قرار گرفتند.

وی بیان کرد: تقریبا اکثر قریب به اتفاق این مصدومان دارای جراحت های جزیی بوده و به صورت سرپایی مداوا شده اند.
 
 
این گزارش حاکیست که علت این حادثه در بررسی های اولیه لغزنده بودن جاده و بریدن ترمز این اتوبوس اعلام شده اما کارشناسان پلیس راه مشغول بررسی بیشتر موضوع هستند.
 
نمین در شرق اردبیل و در همسایگی استان گیلان واقع می باشد. گردنه حیران در جاده اردبیل - آستارا اغلب مه گیر و در پاییز نیز اغلب به خاطر بارش باران لغزنده می باشد.
 
انتهای پیام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار