نماینده مردم اردبیل در مجلس:
محمد فیضی گفت: در شرایط فعلی اردبیل نیازمند استاندار بومی است.
کد خبر: ۵۰۰۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷ 27 September 2017

تابناک اردبیل: محمد فیضی تصریح کرد: مجمع نمایندگان برای تصدی‌گری استانداری اردبیل سه گزینه به وزارت کشور پیشنهاد کرده است.

وی افزود: هر چند انتخاب و پیشنهاد مجمع بر اساس قوانین قطعی نیست اما با در نظر گرفتن شرایط کلی استان، مجمع نمایندگان گزینه‌های خود را به وزارت کشور اعلام کرده است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: از سویی روند اجرایی وزارت کشور نشان می‌دهد که این مجموعه بیشتر به دنبال معرفی استانداران غیربومی است.

فیضی تأکید کرد: مجمع نمایندگان استان در نظر دارد طی جلسه مشترک با وزیر کشور نسبت به انتخاب بهترین گزینه استانداری اردبیل نظرات خود را طرح کند.

وی افزود: هر چند تأکید خود بنده به معرفی استاندار بومی است اما در نهایت وزارت کشور تصمیم قطعی را اتخاذ خواهد کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
یک فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
جناب آقای فیضی هر کسی استاندار شود بایذ لیاقت این کار وسمت را داشته باشد شهر ی مثل اردبیل که عقب افتاده است نیازمند استاندار قوی وکار بلد وبا تجربه می باشد نه اینکه بعضا حرف هایی به گوش می رسد که شاید تبلیغات از طرف خود آنها باشد مثل اقبال عباسی وامثالهم که اگر چنین افراد ناپخته ای استانداری اردبیل را بر عهده بگیرند دیگر ما نباید انتظار پیشرفت استان را داشته باشیم .
پيمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۸
متاسفانه توجه در خور به نمين و قابليتهاي خاص ان چه در كشاورزي دامپروري و صنعت طيور و چه توريسم نميشود استاندار جديد بهترست فراموش شدن نمين را ادامه ندهد
ناشناس
|
-
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۱
اردبیل بیش از هر چیز نیازمند یک استاندار مقتدر و قاطع است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار