مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از برگزاری نماز ظهر عاشورا در ۴ نقطه اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۵۰۰۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۲ 28 September 2017
 
حجت الاسلام مهدی ستوده

به گزارش تابناک اردبیل؛ حجت‌الاسلام مهدی ستوده عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری نماز ظهر عاشورا در اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر با برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام یافته نماز ظهر عاشورا در چهار نقطه اردبیل از جمله امامزاده صدرالدین، امامزاده عبدالعزیز نیار و خیابان شهیدگاه و مسجد هاشمیه برپا می شود.

وی افزود: احیای نهضت و فرهنگ حسینی برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است و این موضوع زمانی محقق می‌شود که برای زنده نگهداشتن این نهضت به فریضه‌های الهی عمل شود چرا که همواره اهل بیت(ع) نیز به این امر تاکید کرده و مردم را به انجام فریضه‌های الهی دعوت کرده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: شرکت عظیم مردم برای انجام فریضه‌های الهی علاوه بر تقویت و رشد ایمان سبب نابود شدن توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان می‌شود که سعی بر خدشه‌دار کردن نظام مقدس انقلاب اسلامی و زیر سئوال بردن آرمان‌های مقدس ما دارند.

ستوده بیان کرد: طبق پیش‌بینی‌های انجام یافته طوری برنامه‌ریزی شده که دسته‌جات و هیئت‌های مذهبی برای حضور در این مراسم عنوی حضور به عمل آورند و از عموم مردم ولایی و حسینی اردبیل نیز برای حضور در نماز ظهر عاشورا در چهار نقطه مشخص شده دعوت به عمل می‌آید تا بتوانیم به تاکیدات و خواسته‌های اهل بیت(ع) جامه عمل بپوشانیم.

وی با اشاره به برگزاری تجمع بزرگ روز تاسوعا و عاشورا نیز تصریح کرد: زمان تجمع عزاداران در روز تاسوعا را ساعت 13 و زمان تجمع در روز عاشورا را ساعت 15 تا نماز مغرب و عشا در نظر گرفته شده است که برای حضور در این تجمع معنوی نیز از هم‌استانی‌ها دعوت به عمل می‌آید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار