کد خبر: ۵۰۳۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸ 05 October 2017

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، شهرام محمدی امشب در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: از چند ماه گذشته جهانگیر امامی دبیر تلاشگر جبهه مردمی استان عدم امکان ادامه فعالیت خود را به عنوان دبیر به دلیل مشغله‌های کاری متعدد و حجم فوق‌العاده سنگین فعالیت‌های جبهه مردمی اعلام کرده بود اما مورد قبول اعضای شورای استانی جبهه قرار نمی‌گرفت.

وی افزود: با اصرار آقای امامی و ضرورت‌های پیش‌رو در نهایت در جلسه روز چهارشنبه این هفته شورای استانی میرفخرالدین زاهد از چهره‌های فرهنگی با چنددهه سابقه مدیریتی و اجتماعی و فرهنگی به عنوان دبیر جدید جبهه انتخاب شد.

سخنگوی جبهه مردمی استان اردبیل با بیان این که امامی همچنان در ترکیب شورای استانی حضور فعالی خواهد داشت بیان کرد: تلاش‌ها و زحمات طاقت فرسای وی شایسته تجلیل و تقدیر است و به جرات می‌توان گفت کاری که وی بدون ادعا و صادقاته در ایجاد وفاق، همبستگی و انسجام نیروهای وفادار و علاقه‌مند انقلاب اسلامی استان به ثمر رسانید، از عهده کمتر کسی بر می‌آمد.

محمدی با تاکید بر این که ساختار و ماهیت این جبهه امکان حضور و فعالیت همه طیف های مردمی علاقمند را فراهم می‌کند گفت: توجه به ظرفیت‌های نیروی انسانی کلیه شهرستان‌های استان در دستور کار قرار دارد به گونه‌ای که دبیر جدید جبهه از ساختار مجمع و شورای شهرستان اردبیل انتخاب شده است نه صرفا از میان اعضای شورای استانی.

وی اظهار کرد: پس از انتخابات ریاست جمهوری حتی برای یک روز نیز فعالیت‌های جبهه مردمی در سطح کشور، استان‌ها و شهرستان‌ها تعطیل نشده و کار تخصصی فشرده برای بازبینی ساختار و آغاز فازهای جدید فعالیت‌های جبهه مردمی در  حال نهایی شدن است و مرحله به مرحله اطلاع رسانی خواهد شد.

سخنگوی جبهه مردمی استان اردبیل افزود: در کنار جلسات هفتگی منظم، جبهه مردمی استان سه همایش بزرگ استانی و ده‌ها نشست تخصصی را برگزار کرده است.

رئیس مرکز رسانه‌ای جبهه مردمی استان با بیان این که تلاش برای گردهمایی همه بزرگان جریان انقلابی در دستور کار است گفت: حجت‌الاسلام سیدابراهیم رییسی نیز پس از انتخابات ریاست جمهوری و در جلسه اقشار جبهه مردمی در تهران تاکید کرده که همه جریانات همسو و انقلابی به این جبهه پیوسته و هم افزایی کنند.

محمدی گفت: در جلسه این هفته اعضای شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل به اتفاق آرا رای به ابقای رییس جبهه دادند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۵
از گزینه های احتمالی ریاست آموزشکده فنی حرفه ای رازی اردبیل ؛ دکتر جمالی- دکتر برهانی فر- دکتر رسولی شربیانی- دکتر حبیبی هر چهار نفر هیات علمی دانشگاه محقق بوده و دکتر سلام اله محمدی آیلار هیات علمی دانشگاه آزاداسلامی. دکتر حبیبی انصراف داد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار