کد خبر: ۵۰۵۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴ 08 October 2017

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما به نقل از سفیرمشکین، " نهضت آسفالت " عبارتی بود که چندی پیش توسط شهرداری به کار برده شد و خوب به کار برخی‌ها آمد، عنوانی پر طمطراق و عوام فریبانه، که توانست برای دو سه ماه در کار خیمه شب بازی مدیریت برخی‌ها نقش کارسازی ایفا کند، همان ایام که شور انتخابات شورای شهر نیز به هیجان این نمایش افزوده بود.

 

اواخر اردیبهشت ماه سال 96 نهضت آسفالت در مشگین‌شهر به راه افتاد و اکنون اوایل مهرماه همان سال است که شاخک های سوء مدیریت شهردار مشگین شهر و نگاه سیاسی و گزینشی برخی ناظران و مجریان از زیر همان نهضت آسفالت بیرون زده است.

 

میدان معلم و میدان امام (ره) کمتر از چهار ماه پیش در جریان همین نهضت، آسفالت شدند، امّا اکنون اسب هم نمی‌تواند در این میادین راه برود، میدان جانبازان و ابتدای خیابان کمربندی به سمت میدان امام حسین (ع) جلوی دبیرستان رسالت نیز اوضاعی به مراتب بدتر ازاین محلها دارند.

 

بسیاری از مسیرهای اصلی نیز که لکه گیری شده بودند به همان حالت چهار ماه پیش خود برگشته اند، البته برخی کوچه‌های خاص و متعلق به افراد ذی نفوذ سیاسی و اجرایی آسفالتشان هنوز خوب است، خانه از پای‌بست ویران است.

 

شورای شهردر فکر شهرداری جدید هستند در حالی که تا زمان انتخاب شهرداری جدید می‌بایست به جای اولویت دادن به انتخاب شهردار جدید، از همین شهردار فعلی کار می‌خواستند و با بررسی تمامی منابع درآمدی و حساب و کتاب هزینه ها، برای مردم روشن کند که شهردار محترم چرا در همین مورد و یا سایر موارد احتمالی کم کاری کرده است.

 

شورای شهر و سایر مسئولین ارشد اجرایی و ارشادی و نظارتی شهر باید در مورد از بین رفتن آسفالت خیابان‌ها پس از چهار ماه، توضیح بخواهند و در صورت نبود دلایل قانع کننده شهردار را مورد بازخواست قرار دهند تا پاسخگوی ناتوانی ها و نگرش های غلط خود باشد.

 

شهرداری اگر این است که در آن زباله ها برداشته نشود و آسفالتش چهار ماه عمر نکند و در سایر موارد نیز همه خدمات شهری تحت الشعاع نهضت آسفالت قرار گیرد و هیچ گونه تحرکی به خود نبیند، پس هر رهگذری می‌تواند ادعای شهردار شدن بکند؛ قطعاً پایمال کردن بیت المال آن هم از سوی کسانی که مسئولیت را به عنوان امانت جهت خدمت به مردم عهده دار هستند، جرمی نابخشودنی است و باید عامل یا عاملان مجازات شوند تا درس عبرتی برای دیگران باشد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار