رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل خبر داد
مهران اوچی از آغاز درمان ناباروری به روش PRP (فاکتورهای رشد پلاکتی)در مرکز درمان ناباروری قفقاز خبر داد.
کد خبر: ۵۰۵۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷ 09 October 2017

به گزارش تابناک اردبیل، مهران اوچی اردبیلی از راه اندازی استفاده از فاکتورهای رشد پلاکتی (PRP) برای درمان شکست مکرر لانه گزینی در انتقال جنین در مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاددانشگاهی اردبیل خبر داد و افزود: استفاده از این روش درIVF می تواند با افزایش میزان چسبندگی دیواره رحم، عمل لانه گزینی جنین را تا حد زیادی بالا ببرد.

وی تصریح کرد: فاکتورهای رشد پلاکتی در آزمایشگاه از خون محیطی مادر جدا شده و ۳۶ – ۲۴ ساعت قبل از انتقال جنین، به داخل رحم مادر تزریق می‌شود تا میزان موفقیت جنین در لانه گزینی را بیفزاید.

رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل خاطرنشان کرد: طبق نتایج حاصله از استفاده از این روش در سایر مراکز درمان ناباروری کشور نشان می دهد که عمل لانه گزینی در ۶۵ درصد افراد تحت درمان موفقیت آمیز بوده است.

اوچی اردبیلی با اشاره به اینکه روش های درمان ناباروری از جمله IUI ،IVF وICSI، فریز و نگهداری جنین، اسپرم و تخمک و همچنین تعیین جنسیت در مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاددانشگاهی انجام می گیرد، اظهار داشت: در این مجموعه تلاش می شود بهترین و جدیدترین خدمات درمانی به زوجین نابارور استان اردبیل و استان ها و کشورهای همجوار ارائه شود.

وی گفت: این مرکز در راستای سلامت باروری و ایجاد امید به زندگی با بهره گیری از جدیدترین امکانات، تکنیک های آزمایشگاهی و نیروهای انسانی متخصص آموزش دیده در پژوهشگاه رویان آماده ارائه خدمات به زوجین نابارور است.

رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل به اجرای طرح حمایت از زوجین نابارور در مرکز درمان ناباروری قفقاز اشاره و تصریح کرد: در این طرح به منظور تحقق سیاست های افزایش جمعیت کشور، زوجین ناباروری که شرایط لازم برای بهره مندی از این طرح را دارند از ۸۵ درصد تخفیف جهت انجام خدمات درمانی خود بهره مند می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار