معاون کمیته امداد استان اردبیل:
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل گفت: در ۶ ماهه نخست امسال ۶ هزار و ۲۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت و افراد نیازمند استان اردبیل از کمک‌های موردی بلاعوض کمیته امداد بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۵۰۹۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۷ 15 October 2017
 

به گزارش تابناک اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد اظهار داشت: 450 میلیون تومان در قالب کمک‌های موردی در 6 ماهه نخست امسال به مددجویان تحت حمایت و افراد نیازمند این استان پرداخت شده که کمک‌های موردی به صورت بلاعوض برای رفع مشکلات معیشتی، درمانی، تأمین جهیزیه نوعروسان، هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان و سایر مسائل آنها ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه 6 هزار و 200 نفر از مددجویان تحت حمایت و افراد نیازمند استان اردبیل از کمک‌های موردی کمیته امداد بهره‌مند شده‌اند، تصریح کرد: پس از بررسی‌های لازم از وضعیت متقاضیان، کمک‌های موردی به افراد واجدشرایط پرداخت می‌شود تا آنها بتوانند بخشی از مشکلات خود را برطرف کنند.

حسین‌نژاد گفت: 930 نفر از افراد غیرتحت حمایت  این استان از 80 میلیون تومان کمک‌های موردی بهره‌مند شده‌اند و کمیته امداد با پرداخت کمک‌های موردی به خانوار تحت حمایت و افراد مستمند این استان تلاش دارد از بروز مشکلات و گرفتاری‌هایی که گریبان‌شان را گرفته است جلوگیری کرده و وضعیت زندگی آنها را بهبود بخشد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: بخش قابل توجهی از کمک‌های موردی از محل مشارکت خیران در طرح‌های حمایتی این نهاد در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد که هر چقدر کمک‌های مردمی در حمایت از اقشار آسیب پذیر افزایش یابد به همان میزان می‌توانیم خدمات گسترده‌تری را به مددجویان این استان ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه 583 نفر از خانوار تحت حمایت در 6 ماهه نخست امسال از انشعابات رایگان آب، برق، گاز و تخفیف‌های ساختمانی و عوارض شهرداری بهره‌مند شده‌اند، افزود: مددجویان تحت حمایت این استان توسط کمیته امداد اردبیل به سازمان‌ها و ادارات مربوطه معرفی شده و از انشعابات رایگان برخوردار می‌شوند.

حسین‌نژاد اظهار کرد: رفع مشکل آب، برق و گاز خانگی برای خانوار تحت حمایت این استان از جمله اقدامات مهم کمیته امداد اردبیل محسوب می‌شود که مشکل 300 خانوار ساکن در مناطق محروم این استان که نیاز مبرمی به انشعابات آب، برق و گاز داشتند با پیگیری‌های انجام شده رفع شد که تلاش داریم با تعامل و همکاری هر چه بیشتر بتوانیم مشکلات سایر مددجویان ساکن در مناطق کمتر توسعه یافته و مرزنشین را برطرف کنیم.

انتهای پیام/



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار