مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل مطرح کرد
مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل از صدور ۱۲۰ هزار کارت ملی هوشمند در استان اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۵۰۹۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷ 15 October 2017

به گزارش تابناک اردبیل؛ اسد حسن‌زاده امروز در جلسه هماهنگی فعال‌سازی کارت‌های هوشمند ملی در اردبیل اظهار داشت: در 6 ماهه نخست امسال بیش از 50 هزار نفر برای دریافت کارت ملی هوشمند ثبت نام کردند و 120 هزار کارت ملی هوشمند در اردبیل ثبت و فعال شده است.

وی افزود: طبق برآورد به دست آمده در نیمه نخست امسال بیش از 70 هزار نفر کارت هوشمند ملی خود را دریافت کرده‌اند که هم‌اکنون نیز تحویل کارت‌های ملی هوشمند با جدیت در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم با مناسب‌ترین و آسان‌ترین روش کارت‌های ملی در اختیار متقاضیان قرار بگیرد.

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل بیان کرد: با توجه به اهمیت کارت ملی هوشمند در جامعه نیاز است که همگان هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت‌نام این کارت اقدام کنند چرا که درغیر این صورت برای دریافت خدمات اجتماعی دچار مشکل می‌شوند و از هم‌استانی‌ها انتظار می‌رود ثبت‌نام برای دریافت کارت ملی را به روزهای آخر موکول نکنند تا مشکلی در این زمینه به وجود نیاید.

حسن‌زاده بیان کرد: بیش از 50 پایگاه ثبت نام و صدور کارت ملی هوشمند در سطح استان فعال است که برای خدمات‌رسانی به مردم آمادگی دارند و برای تسریع در انجام فرآیند‌های انجام یافته از ظرفیت ادارات پست نیز استفاده می‌شود که به طور حتم خروجی‌های مناسبی را به دنبال خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در 6 ماهه نخست امسال بیش از 51 هزار شناسنامه مکانیزه در سطح استان صادر شده است که به طور حتم استفاده از کارت ملی هوشمند و شناسنامه مکانیزه در پیشبرد اهداف مورد نظر مردم در راستای دستیابی به خواسته‌ها و مطالبات بسیار مثمرثمر و تاثیرگذار خواهد بود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار