دادستان مرکز استان هشدار داد؛
دادستان اردبیل گفت: مبارزه بی‌امان با رانت‌خواری در کنار برخورد قاطع با تخلفات احتمالی مدیران از اولویت‌های اساسی تشکیلات قضایی استان است.
کد خبر: ۵۰۹۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳ 16 October 2017

به گزارش تابناک اردبیل، ناصر عتباتی امروز در جلسه ستاد استانی اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه در اردبیل اظهار داشت: با توجه به مفاد و بندهای ابلاغی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باید تلاش همه‌جانبه‌ای در راستای تحقق و عملیاتی کردن این سیاست در استان داشته باشیم.

وی گفت: این دستورالعمل بستری مناسب و مطلوب برای حمایت از سرمایه‌گذاری مشروع و قانونی و نیز تولید و اشتغال را فراهم می‌آورد که در پیشگیری از بسیاری از جرائم موثر است و با توجه به این اهمیت باید زمینه‌های تحقق آن را فراهم آورده و از هیچ تلاشی در این حوزه دریغ نکنیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل مبارزه جدی با اخلالگران نظم اجتماعی را از اولویت‌های مهم دادستانی در اردبیل برشمرد و بیان کرد: مبارزه بی‌امان با رانت‌خواری در کنار برخورد قاطع با تخلفات احتمالی مدیران و مسئولان از دیگر اولویت‌های اساسی تشکیلات قضایی استان به شمار می‌رود.

به نوشته تسنیم،‌عتباتی افزود: از دیگر اولویت‌های دستگاه قضایی در استان مبارزه با قاچاق کالا و ارز بوده که در این زمینه تلاش همه‌جانبه‌ای انجام می‌شود چرا که یکی از موانع مهم و اصلی تحقق سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی پدیده شوم قاچاق کالا و ارز بوده که این امر با جدیت دنبال شده و در کنار رسالت‌های خطیر تشکیلات قضایی به صورت اهم به این موارد پرداخته می‌شود.

وی با تاکید بر ارائه راهکارهای اجرایی کردن مفاد و سیاست‌های ابلاغی تصریح کرد: باید در این زمینه تحقق این مفاد و ابلاغیه تمامی مسئولان مربوطه اهتمام جدی داشته و تعامل و هماهنگی‌های لازم را با دستگاه‌های مرتبط با این امر انجام دهند تا شاهد اجرایی و عملیاتی شدن این مهم در اردبیل باشیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
چرا مدیر کل و معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان اردبیل زیر ذره بین نیستند که ...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار