کد خبر: ۵۰۹۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳ 17 October 2017
 
 
 
به گزارش تابناک اردبیل، متن بیانیه به شرح زیر است.

بسمه تعالی

تمامی جهانیان، به ویژه مردم شریف ایران به وضوح تقابل آشکار نمایندگی دو گفتمان، تفکر و اندیشه را در معرض سنجش قرار دادند اکنون آمریکا در صحنه بین المللی منزوی تر از هر زمان است و حقانیت سیاست های جمهوی اسلامی ایران بر کل دنیا آشکار شده است. جهان شاهد بود که بسیاری از کشورهای دنیا در حمایت از برجام و جمهوی اسلامی و مخالفت با سیاست های آمریکا بسیج شدند.

اظهارات رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا به وضوح بی اعتنایی و عدم پایبندی خود به تعهدات بین المللی و توافقات خود با سایر سازمان های بین المللی و کشورهای هم پیمان خود را در برجام نمایان ساخت و در سخنان خود عاجزانه به عظمت و عزت و قدرت انقلاب اسلامی و جایگاه والا و افتخار آفرین مردم شجاع و غیور ایران اسلامی اعتراف کرد و ضعف و درماندگی کشور خود در برابر اقتدار جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را پنهان نساخت و برجام را بخشی از قوت و بالندگی نظام جمهوری اسلامی توصیف کرد.

بهتر است سران جدید آمریکا درس های چهار دهه گذشته را فراموش نکنند و از یاد نبرند که دولت های قبل از آنان هم که با تکرار گزافه گویی های مشابه خود را در برابر مردم ایران قرار دادند به این نتیجه رسیدند که هر گونه تهدیدی علیه این ملت رشید و سرافراز محکوم به شکست و خفت است.

علیرغم این خصومت ورزی ها، که تهدید و تحریم دو مشخصه اصلی آن بوده است، مردم ایران به مسیر استقلال خواهی و عدالت طلبی خود ادامه داده و جمهوری اسلامی ایران امروز با اتکا به حمایت مردمی و توانمندی های درونی خود، اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و تحت رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری که حرکت مقتدرانه و عزتمندانه جمهوری اسلامی در دوران معاصر بعد از امام خمینی(ره) مدیون اندیشه های بلند ایشان است، در اوج قدرت و اقتدار خود قرار دارد. 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار