دادستان اردبیل مطرح کرد؛
دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل گفت: دستگیری مقام قضایی استان اردبیل به هیچ عنوان صحت ندارد.
کد خبر: ۵۱۰۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳ 17 October 2017

به گزارش تابناک اردبیل ناصر عتباتی در خصوص ادعای طرح شده در یکی از روزنامه‌ها، اظهار کرد: دستگیری مقام قضایی در استان اردبیل به هیچ عنوان صحت نداشته و با کسانی که اقدام به نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی می‌کنند، برخورد قانونی لازم انجام خواهد شد.
وی افزود: این خبر از مصادیق بارز نشر اکاذیب و افترا بوده و تکذیبیه خبر برای انتشار به روزنامه مورد نظر ارسال شده است.
دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل یادآور شد:  از وظایف رسانه‌ها بررسی تمامی جوانب و صحت و سقم اخبار بوده و نباید بر اساس شنیده‌ها و اخبار غیررسمی اقدام به انعکاس اخبار کرد.
دادستان اردبیل با تأکید بر اینکه رسانه‌ها اخبار موثق و با منبع را پوشش دهند، یادآور شد: هر گونه شایعه پراکنی و نقل اخبار نادرست که بدون منبع و به دور از اخلاق رسانه‌ای باشد، با پیگرد قانونی همراه خواهد شد.
وی اشاره کرد: فرد مورد اشاره در ظرف ماه‌های اخیر  برای دومین بار اقدام به نشر اکاذیب کرده و پیش از این نیز در خبری با عنوان " جولان داعش در اردبیل " اقدام به تشویش اذهان عمومی نموده بود و قطعا بر اساس قوانین و مقررات با این شایعه پراکنی برخورد خواهد شد.

به گزارش تابناک اردبیل، جمهوری اسلامی در ستون صرفا جهت اطلاع امروز خود نوشت: "یک مقام قضائی اردبیل به اتهام مسائل اخلاقی دستگیر و جهت رسیدگی قانونی توسط دستگاه ذیصلاح به مرکز انتقال یافت. به گزارش خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی طرف مقابل وی نیز بازداشت شده است."
 
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار