تیم ملی تکواندوی ایران پس از ورود به لندن با برپایی اردوهای خود تمریناتشدر این شهر را آغاز کرد.
کد خبر: ۵۱۰۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶ 18 October 2017
به گزارش تابناک تهران، سومین مرحله‌ی رقابت‌های گرندپری تکواندو از ۲۸ مهر به میزبانی شهر لندن در کشور انگلیس پیگیری می شود. تیم ملی ایران نیز با پنج تکواندوکار برای شرکت در این رقابت‌ها صبح روز سه شنبه ۲۵ مهر عازم لندن شد.

تیم‌ملی تکواندوی ایران صبح امروز (چهارشنبه) پس از اردو زدن در حل برگزاری رقابت‌های مرحله‌ی سوم گرندپری نخستین تمرینات خود را زیر نظر مهدی بی‌باک، برای کسب آمادگی بیشتر و حضوری پر قدرت در این رقابت‌ها برگزار کرد.

نخستین تمرین تیم ملی تکواندو دو روز مانده به زمان برگزاری رقابت‌ها در محوطه سالن کاپرباکس آرنا شهر لندن که محل برگزاری این رقابت‌ها است برگزار شد.

آرمین هادی‌پور و فرزان عاشورزاده در وزن ۵۸- کیلوگرم، ابوالفضل یعقوبی و میرهاشم حسینی در وزن ۶۸- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن ۸۰+ کیلوگرم نمایندگان ایران هستند که از روز جمعه (۲۸ مهرماه) در این رقابت‌ها رو در روی حریفانشان قرار می‌گیرند.

شایان به ذکر است که مسابقات گرندپری با سطح (G۴) است و به نفرات اول تا سوم این تورنمنت به ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴.۴۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می گیرد.

در این رقابت‌ها به دلیل کسب نشدن ویزا و دیر اضافه شدن بهنام اسبقی و مهدی خدابخشی به اردوهای تیم ملی خبری از این دو ملی‌پوش ایران نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار