سرپرست شرکت برق اردبیل:
سرپرست شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال براساس برنامه ابلاغی از سهمیه ۵۰ هزار دستگاه نصب کنتور هوشمند قرار است در استان اردبیل نیز سه هزار دستگاه از این کنتورها نصب شود.
کد خبر: ۵۱۰۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶ 18 October 2017

به گزارش تابناک اردبیل، حسن محمدی ظهر امروز در جلسه بررسی برنامه‌های توسعه برق‌رسانی در استان اردبیل اظهار داشت: در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال براساس برنامه ابلاغی از سهمیه 50 هزار دستگاه نصب کنتور هوشمند قرار است در استان اردبیل نیز سه هزار دستگاه از این کنتورها نصب شود که ما در این زمینه با همراهی مدیران برق شهرستان‌ها تلاش می‌کنیم تا به اهداف کمی و کیفی تعیین شده در این حوزه دست یابیم.

وی با بیان اینکه تاکنون 2 هزار کنتور هوشمند نصب شده و مابقی سهمیه استان نیز تا پایان امسال نصب می‌شود، گفت:  با نصب کنتورهای هوشمند به صورت آنلاین اطلاعات دقیقی از میزان مصرف و مقدار ولتاژ و میزان جریان، ضریب توان و اکثر پارامترهای انرژی و توان در بخش مشترکان دیماندی به ویژه کشاورزی و صنایع داشته باشیم  تا یک شرایط بهینه و مدیریت شده‌ای  را در استفاده از انرژی برق شاهد و ناظر باشیم.

محمدی دومین رویکرد شرکت توزیع برق استان اردبیل را در تحقق شعار سال، احداث و توسعه نیروگاه های حرارتی اعم از CHP و خورشیدی دانست و بیان کرد: در کشور قرار است به ظرفیت چهار هزار و 219 مگاوات انرژی از این نیروگاه‌ها راه‌اندازی شود که سهم استان اردبیل 6 مگاوات توسعه نیروگاه CHP بوده که ما امسال در هفته دولت این سهمیه را در قالب پروژه شهید بالازاده انگوت گرمی افتتاح و راه‌اندازی کردیم.

سرپرست شرکت توزیع برق استان اردبیل افزود: بالاتر از این سهمیه ما پنج مگاوات تولید انرژی زمین گرمایی را نیز برای خودمان در نظر گرفتیم که امیدواریم در منطقه مشگین‌شهر به این هدفگذاری دست پیدا کنیم.

وی از آمادگی شرکت توزیع برق استان اردبیل برای سرمایه‌گذاری در بخش CHP و نیروگاه‌های خورشیدی خبر داد و گفت: در حال حاضر به ظرفیت 250 کیلووات در نمین مزرعه خورشیدی با پیشرفت 60 درصد در حال اجراست.

محمدی با بیان اینکه قرار است به ظرفیت 60 مگاوات سرمایه‌گذاری در حوزه نیروگاه CHP و 1.5 مگاوات در بخش خورشیدی به انجام رسد، تصریح کرد: با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی احداث یک نیروگاه خورشیدی یک مگاواتی و یک نیروگاه CHP20 مگاواتی به تازگی آغاز شده است.

سرپرست شرکت توزیع برق استان اردبیل با اشاره به احداث 6 پست 63 و 230 کیلو ولت اظهار کرد: این پست‌های توزیع نیز با پیشرفت 65 درصد در حال انجام است.

نصب 304 دستگاه کنتور فهام در اردبیل

مدیر امور یک برق اردبیل نیز با بیان اینکه از 349 دستگاه کنتور طرح فهام اختصاص یافته به امور یک تاکنون 304 دستگاه کنتور نصب شده است، گفت:‌ ساماندهی کنتورخانه بازار 110 با توجه به نامناسب بودن آن و جلوگیری از بروز حوادث ناگوار انجام شده است.

وحید واحدی از اصلاح محل نصب کنتورها و نصب جعبه کنتور در مسیر بازار تا تازه میدان برای تمامی مشترکین خبر داد و افزود: این فعالیت‌ها با هدف خدمات‌رسانی کیفی به مشترکان انجام شده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه برنامه‌ریزی و مهندسی امور یک برق اردبیل بیان کرد: تهیه طرح اصلاح شبکه عبوری از داخل میدان نیار و روشنایی در این میدان و تحویل آن به شهرداری اجرایی شده است.

مدیر امور یک برق اردبیل تصریح کرد: تهیه طرح‌های مربوط به اجرای عملیات کابل خودنگهدار و طرح‌های کاهش تلفات و احداث ترانسفورماتور با هدف رفع ضعف ولتاژ این مناطق از دیگر فعالیت‌های امور یک برق اردبیل می باشد.

واحدی از اصلاح طرح نیرورسانی به مشترکان محله اسلامی و پیگیری اجرای این طرح به شکل کامل خبر داد و گفت: انجام طراحی‌های مربوط به نیرورسانی به متقاضیان با اولویت متقاضیان صنعتی و تهیه طرح‌های مربوط به اصلاح تابلوی کنتورها و جعبه کنتور در مسیرهای مورد نظر انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار