ختصاصی تابناک/تابناک گزارش می دهد؛
صبح امروز با حضور مدیر کل آموزش و پرورش،مدیر کل نوسازی مدارس استان،خیرین بنیاد خیریه فردوس برین و جمعی از مسولان استانی وشهرستانی دبستان بنیاد خیریه فردوس برین سرپری افتتاح شد.
کد خبر: ۵۱۲۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳ 21 October 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت،مدیر کل آموزش و پرورش در آئیین افتاحیه گفت: یکی از سیاست های محوری و اصولی آموزش و پرورش،استفاده از ظرفیت و مشارکت های مردمی است و در این زمینه از واحد کل نوسازی مدارس کشور بابت توجه ویژه ای که به استان کهگیلویه و بویراحمد دارد تقدیر و تشکر می کنیم.
هادی زارع پور گفت : در راستای اجرای این سیاست،در جشنواره خیرین استانی بیش از ۱۲۸۰ کلاس درس با هزینه ای بالغ بر ۶۴میلیارد تومان در سطح استان توسط خیرین عزیز در این استان تکمیل و تحویل داده شد.
مدیر کل نوسازی استان در این افتتاحیه گفت: خدا را شاکریم که در این روز به یاد ماندنی شاهد به بار نشستن این زحمات هستیم.
محرابی گفت : تاکنون بیش از ۱۷ مدرسه خیرساز به همت مؤسسه خیریه بنیاد فردوس که با کمک نماینده محترم کهگیلویه بزرگ و حلقه وصل این موسسه به استان ما بودند،تکمیل شد.
وی افزود: این مدرسه سه کلاسه دارای سرویس بهداشتی مجزا و دارای ساختمانی بتنی میباشد.
محرابی با بیان اینکه دولت در حال حاضر بودجه ای ندارد با کمک این خیرین در حال احداث و تکمیل مدارس هستیم افزود : هم اکنون ۴۵ مدرسه با بیش از ۲۰۰ کلاس درس در حال احداث داریم.
مدیر کل امور مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور در این آیین گفت: سازمان نوسازی مجری و متولی نوسازی آموزش و پرورش می باشد و سالهای زیادیست که خیرین عزیز در سراسر کشور در این امر خداپسندانه همکاری دارند.
شیرزادی گفت: امسال بواسطه مشارکت خیرین عزیز حدود ۵۵ دوصد به فضای آموزشی استان اضافه شد.
وی در ادامه گفت: خدا را شکر میکنم که امروز هنگام ورود به این مدرسه لبخند رضایت را بر چهره تک تک اهالی این منطقه دیدم و این بهترین هدیه برای یک خیر میباشد.
در پایان این مراسم سازمان نوسازی مدارس آموزش و پرورش استان با اهدای لوح تقدیر از خیران عزیز تجلیل کردند.
به گزارش خبرنگار تابناک، در حالی که از ابتدا قرار بود نماینده کهگیلویه بزرگ برای افتتاحیه این دبستان در این جلسه حضور داشته باشد اما عدل هاشمی پور در این آیین حضور نداشتند و مسئول دفتر نماینده در شهر دهدشت به نمایندگی از ایشان در این جلسه حضور پیدا کردند که این مورد از نکات بسیار مهم این افتتاحیه بود.

گزارش و عکس: سید مصطفی گنجی


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار