مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل:
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: میزبانی مسابقات آسیایی اسکی ۲۰۱۸ به شهر سرعین اختصاص یافته است.
کد خبر: ۵۱۲۴۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲ 22 October 2017


به گزارش تابناک اردبیل، ایوب بهتاج در حاشیه هماهنگی برنامه‌های این مسابقات گفت: این میزبانی از سوی فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران به سرعین اختصاص یافت.

وی افزود: علاوه بر این یکی از مراکز اقامتی سرعین نیز برای میزبانی مسابقات انتخاب شده و در زمستان امسال مسابقات اسکی در شهر توریستی سرعین برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تأکید کرد: استان اردبیل پتانسیل قابل‌توجهی در اقلیم و جغرافیای خود برای میزبانی مسابقات ورزشی زمستانی دارد.

بهتاج با تأکید به اینکه گردشگری ورزش یکی از رویکردهای توسعه گردشگری استان است، ادامه داد: در همین راستا تلاش شده طی سال‌های اخیر میزبانی مسابقات بین‌المللی و آسیایی ورزشی به استان اردبیل اختصاص یابد.

وی با اشاره به برگزاری رقابت‌های بین‌المللی مختلف در استان اضافه کرد: در زمستان نیز میزبانی مسابقات اسکی قابلیت جدیدی از پتانسیل‌های ورزشی و گردشگری اردبیل را معرفی خواهد کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پرهام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
این اقدام هادیرهنگام اما اثربخش ومیتواندموجبات. طی ره صدساله یکشبه استان اردبیل رافراهم نماید .باید پتانسیل های خدادادی استان به طریقی معرف کشوری وجهانی شود توریسم ورزشی یکی ازمهمترین واثربخش ترین راههاهست.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار