مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از واگذاری ۱۶ مکان ورزشی در سطح استان اردبیل از طریق مزایده عمومی به مدت یک سال خبر داد.
کد خبر: ۵۱۲۷۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶ 22 October 2017

به گزارش تابناک اردبیل، ایوب بهتاج در دیدار با فرماندار شهرستان گرمی اظهار داشت: در بحث عمران امسال با تخصیص اعتبارات انتظار داریم که یکی از سالن‌های ورزشی گرمی تکمیل و تا پایان سال در اختیار جوانان و ورزشکاران شهرستان قرار کیرد.

وی افزود: ما توانستیم برای نخستین بار در شهرستان گرمی یک دوره مسابقات بوکس کشوری و اردوی تیم ملی قایقرانی را برگزار کنیم و با پیگیری‌های صورت گرفته یک دوره مسابقات کشوری نیز در شهرستان برگزار خواهد شد که امیدواریم بتوانیم همچون مسابقات قبلی شاهد میزبانی مناسب از این دوره از مسابقات در شهرستان گرمی باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از واگذاری 16 مکان ورزشی در سطح استان اردبیل از طریق مزایده عمومی به مدت یک سال خبر داد و گفت: این اماکن ورزشی در شهرستان‌های مشگین‌شهر، پارس‌آباد، گرمی، خلخال و نمین بوده که واگذار می‌شود.

فرماندار شهرستان گرمی نیز در این دیدار با اشاره به آثار مثبت و فواید همگانی شدن ورزش در جامعه تصریح کرد: ورزش از چندین جهت دارای اهمیت است و باید ورزش‌های همگانی در جامعه فرهنگسازی شود تا بتوانیم شاهد توسعه این ورزش‌ها در استان باشیم.

ابراهیم امامی با بیان اینکه وضعیت هیئت‌های ورزشی شهرستان نیاز به ساماندهی و حمایت جدی دارد، افزود: در شهرستان گرمی نسبت به شهرهای دیگر از ورزش استقبال خوبی می شود و خانواده‌ها نیز برای حمایت از فرزندان خود در امر ورزش مشارکت خوبی دارند که در تلاش برای تقویت این امر در شهرستان هستیم.

وی بیان کرد: شهرستان گرمی آمادگی کامل را برای برگزاری مسابقات ورزشی کشوری دارد و برگزاری مسابقات کشوری و اردوهای تیم ملی می‌تواند در راستای قهرمانی ورزشکاران شهرستان نقش بسیار مهمی را داشته باشد و انتظار می رود در این زمینه مسئولان و متولیان امر نیز همت و تلاش همه‌جانبه ای داشته باشند.

فرماندار شهرستان گرمی خواستار تکمیل سالن های ورزشی روستای دیزج و انی بخش مرکزی شد و تصریح کرد: با توجه به اینکه توسعه و گسترش فعالیت‌های ورزشی نقش بسزایی در سلامت جامعه و جوانان دارد باید تلاش کنیم با توسعه زیرساخت‌های ورزشی زمینه‌ساز حضور هر چه بیشتر جوانان در این مکان‌ها باشیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار