با حضور علی‌اکبر ولایتی
با حضور علی‌اکبر ولایتی، رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد و رئیس دانشگاه آزاد سرپرست جدید دانشگاه آزاد استان اردبیل معرفی شد.
کد خبر: ۵۱۲۷۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸ 22 October 2017

به گزارش تابناک اردبیل، مراسم تودیع و معارفه روسای قبلی و جدید دانشگاه آزاد واحد استان اردبیل ظهر امروز با حضور علی‌اکبر ولایتی، رئیس هیئت امنا و فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد در محل سالن اجتماعات این دانشگاه در اردبیل برگزار شد.

در این مراسم از زحمات علی شامل به عنوان سرپرست سابق دانشگاه آزاد استان اردبیل تجلیل و اسحاق رسولی به عنوان سرپرست جدید این دانشگاه معرفی شد.

علی شامل رئیس سابق دانشگاه آزاد واحد اردبیل در این مراسم اظهار داشت: در طول مدت فعالیت خود در مجموعه دانشگاه آزاد تمامی تلاش خود را برای پیشرفت علمی این دانشگاه انجام دادیم و تلاش کردیم که دانشگاه آزاد در ردیف برترین دانشگاه‌های کشور قرار بگیرد.

وی گفت: تکمیل پروژه بیمارستان دانشگاه آزاد و ادغام واحد علوم و تحقیقات از جمله پروژه‌های مهم دانشگاه آزاد اردبیل بود و در حوزه تحصیلی نیز در حال‌ حاضر در واحد اردبیل 24 رشته دکتری تاسیس شده و در برخی از شهرستان‌ها نیز رشته دکتری داریم.

سرپرست سابق دانشگاه آزاد اردبیل افزود: برای 18 هزار مترمربع از اراضی دانشگاه آزاد اردبیل توانستیم سند اخذ کنیم که در کنار این موضوع نیز ایجاد مرکز رشد و فناوری و گسترش فعالیت‌های دانش‌بنیان در دستور کار قرار  داشت.

شامل اظهار کرد: جذب اساتید و افزایش رشته‌های جدید از جمله سایر اقدامات در این حوزه بود که با تمام توان برای ارتقای سطح علمی دانشگاه اقدامات لازم را در چند سال گذشته انجام دادیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار