تابناک اردبیل گزارش می دهد
نماینده مجلس گفت:استاندار جدید اردبیل با نظر نمایندگان استان منصوب شد و ضروری است ترکیب مدیریتی قوی را در استان تدارک ببیند.
کد خبر: ۵۱۶۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴ 30 October 2017

به گزارش تابناک اردبیل، رضا کریمی گفت: مهمترین برنامه و اولویت کاری استاندار جدید در بحث نیروی انسانی ساماندهی منابع انسانی است و باید علاوه بر استفاده از نیروهای شایسته و توانمند در مدیریت ها یک تیم اقتصادی قوی را هم مد نظر داشته باشد.

تاکید کریمی بر تغییر ترکیب مدیران استان

نماینده اردبیل،نیر،نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار جدید اردبیل با نظر واجماع نمایندگان استان در مجلس منصوب شد و ضروری است یک ترکیب مدیریتی قوی را در استان تدارک ببیند.

وی اظهار کرد: اولویت دیگر استاندار اردبیل تکمیل طرح های عمرانی و اقتصادی از قبیل راه آهن اردبیل -میانه،ساماندهی راه های مواصلاتی استان ،احداث بزرگراه نمین -آستارا ، نیر -سراب و ساماندهی مسیر سرچم - اردبیل است که جزو خواسته های نمایندگان استان در مجلس می باشد .
کریمی بیان کرد: ایجاد زیر ساخت های اقتصادی در حوزه صنایع دستی و گردشگری که می تواند اشتغال و درآمد زایی را بدنبال داشته باشد دیگر خواسته های مجمع نمایندگان از استاندار جدید است.
نماینده اردبیل،نیر،نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مهندس بهنامجو شخص عملیاتی و عمرانی است افزود:استاندار جدید اردبیل بخصوص در حوزه گردشگری هم کار نامه قابل قبولی داشته و مورد حمایت نمایندگان مجلس می باشد .
کریمی در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی سه گزینه مورد نظر با اولویت سید جواد نگارنده ،اکبر بهنامجو و کامکار را به وزارت کشور معرفی کرده بود که وزرات کشور با مذاکره و بررسی بیشتر اکبر بهنامجو را با هماهنگی نمایندگان بعنوان استاندار جدید اردبیل منصوب کرد .

فیضی: پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام تکمیل شود

محمد فیضی در خصوص معرفی استاندار جدید اردبیل تصریح کرد: با توجه به سوابق کاری اکبر بهنام جو انتظار می‌رود بر توسعه عمرانی استان متمرکز شود.

وی افزود: اردبیل به جای نگاه سیاسی نیازمند توجه به توسعه اقتصادی و عمرانی است و ضروری است مدیران جدید بر روی ضعف‌های گذشته استان متمرکز شده و جهت رفع آن تلاش کنند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مهر متذکر شد: با توجه به اینکه استان اردبیل به لحاظ توسعه عمرانی با ضعف‌هایی مواجه است، انتظار می‌رود استاندار جدید جهت تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام همت کند.

فیضی با تأکید به اینکه در انتخاب تیم کاری نیز توجه به مباحث عمرانی و فنی ضروری است، اضافه کرد: متأسفانه در حوزه ذکر شده در دوره‌های قبلی موفق عمل نکردیم و انتظار داریم این خلأ در مدیریت آقای بهنام جو جبران شود.

بدری: استاندار جدید سوابق درخشان دارد

صدیف بدری هم اظهار داشت: با توجه به سوابق علمی و اجرایی، آشنایی کامل با پتانسیل‌ها و مشکلات استان و توانمندی‌ها و انگیزه بالای اکبر بهنام‌جو، انتظار می‌رود با تلاش و پشتکار وی، در جهت توسعه همه‌جانبه استان، به ویژه در حوزه زیرساخت‌های حمل و نقلی و ارتباطی، موفقیت‌ها و پیشرفت‌های قابل توجهی حاصل شود.
رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل ادامه داد: وحدت، انسجام و همدلی مجمع نمایندگان استان و نماینده ولی فقیه در استان در بحث انتخاب استاندار مثال‌زدنی بود و با درنظر گرفتن شاخص‌های لازم برای تعیین استانداری توانمند و با انگیزه، پیش رفتیم و امیدوارم این انتخاب منشأ خیر، برکت و پیشرفت برای استان باشد.
رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل در گفتگو با فارس با تشکر و قدردانی از هیأت دولت و به ویژه وزیر کشور تصریح کرد: با وجود اینکه فرآیند انتخاب استاندار اردبیل زمان‌بر شد اما حاصل کار انتخاب فردی شایسته، کاری، همسو با دولت و آشنا به مسائل استان بود.
وی با تأکید بر مسائل و مشکلات مهم استان و مطالبات مردم ادامه داد: پیگیری و تسریع عملیات اجرایی راه‌آهن اردبیل-میانه، توسعه بزرگراهی جاده‌های استان، توسعه جاده‌های روستایی، پیگیری مشکلات حوزه آب و فاضلاب استان و بحث حق‌آبه‌های ارس و قزل اوزن، همچنین پیگیری مشکلات کشاورزان استان، از مهم‌ترین انتظارات نمایندگان مردم از استاندار جدید است که مجمع نمایندگان نیز با تمام توان در این راستا کمک حال دولت محلی خواهد بود.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس در پایان با اشاره به سوابق درخشان بهنام‌جو در بحث گردشگری و پتانسیل‌های استان در این زمینه گفت: در بحث گردشگری سلامت، تاریخی و طبیعی تا به امروز شاهد اقدامات مناسب و زیرساختی نبوده‌ایم و انتظار می‌رود با آغاز فعالیت استاندار جدید در این زمینه شاهد پیشرفت‌هایی درخور توانمندی‌های استان باشیم

.

به گزارش تابناک اردبیل، هیات دولت در جلسه روز یکشنبه خود اکبر بهنامجو را بعنوان استاندار دولت دوازدهم در اردبیل معرفی کرد.
انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
کارشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۸
ضمن عرض خیرمقدم به استاندار محترم جدید و آرزوی توفیق به ایشان امیدواریم با همت مضاعف و کار مضاعف ، رکود حاکم شده در دوره خدابخش را به پویایی و نشاط در استان اردبیل تبدیل کند
خشنود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۸
ارزوي توفيق و توجه بيشتر به شهرستان مرزي نمين
سمن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
به نظر ما استاندار قبلی مشغول الذمه مردم ماست زیرا چهارسال بصورت پروازی وحتی گاهی تلفنی در استان مدیریت کرد وهرگز در استان اردبیل ساکن نشد طبیعی است مشکلات بزرگ واساسی بطور کنترل از راه دور حل نشوند
کارگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
نتیجه مدیریت تلفنی آقای خدابخش به رکود کشیده شدن وحتی تعطیلی انگشت شمار واحد تولیدی استان بود وقتی کارگران مظلوم ذوب آهن با دستهای پینه بسته و جیبهای خالی در خیابان جلوی استانداری زنجیره انسانی تشکیل دادند و عده ای هم در مسجد میرزا علی اکبر اعتصاب غدا کردند استاندار پروازی مشغول استراحت در تهران بود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار