توپ در زمین هیئت رئیسه مجلس
محمد فیضی گفت:من همه مرخصی هایی که از مجلس می گیرم حتی یک روز هم نه برای امور شخصی و زندگی خود بلکه برای پیگیری مشکلات حوزه انتخابیه‌ام صرف می کنم.
کد خبر: ۵۱۸۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹ 02 November 2017

به گزارش تابناک اردبیل، محمد فیضی نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در واکنش به انتشار خبر مربوط  به تاخیرهایش برای حضور در جلسات علنی صبح مجلس شورای اسلامی به استناد گفتگوی پیامکی خود با محمدحسین فرهنگی عضو هیئت رئیسه مجلس، گفت که غیبت‌اش در جلسه روز چهارشنبه دهم آبان ماه 96 موجه بوده است.

وی همچنین اظهار داشت: من همه مرخصی هایی که از مجلس می گیرم حتی یک روز هم نه برای امور شخصی و زندگی خود بلکه برای پیگیری مشکلات حوزه انتخابیه‌ام صرف می کنم و از این جهت شرمنده خانواده ام هستم.

نماینده اردبیل همچنین با استقبال از نقد منصفانه وسازنده گفت: تخریب شخصیتی، دور از انصاف است.

گفتگوی پیامکی نماینده اردبیل با عضو هیئت رئیسه مجلس به شرح زیر از نظر مخاطبان محترم می گذرد.

 

 

شایان گفتن است که تابناک اردبیل بر اساس رسالت ذاتی خود و نقد سازنده مسئولان، گزارش خود را مبتنی بر اعلام رسمی از تریبون علنی مجلس در زمان های یادشده منتشر کرده و هیچ دخل و تصرفی در آن نداشته است.

ضمن این که با فرض عذرخواهی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در اولین جلسه علنی خود در خصوص اشتباه پیش آمده درباره قرائت عمومی اسم آقای محمدفیضی از تریبون مجلس به عنوان یکی از تاخیرکنندگان(مستند به گفتگوی پیامکی نماینده اردبیل با عضو هیئت رئیسه)، نمی توان از اعلام های رسمی قبلی نام آقای فیضی از تریبون مجلس به خاطر تاخیر در جلسات پارلمان چشم پوشی کرد و بهتر است آقای فیضی به جای گلایه از رسانه ها، اشکال پیش آمده را در داخل مجلس پیگیری و حل و فصل کنند تا حقی از کسی تضییع نشود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۱
ایشان بایستی برای حفظ منافع حوزه انتخابیه خود بیشتر کوشا باشند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار