نماینده مردم اردبیل در مجلس:
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: مگاپروژه‌های مطرح شده از سوی استاندار سابق اردبیل به فرجام مطلوبی نرسیده است.
کد خبر: ۵۱۹۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸ 04 November 2017


 

به گزارش تابناک اردبیل، صدیف بدری تصریح کرد: با وجود اینکه استاندار سابق ادبیات مطلوبی در خصوص تعریف مگا پروژه‌ها مطرح کرد اما فرجام مطلوبی در مورد این پروژه‌ها را شاهد نیستیم.

وی افزود: چهار سال، زمان اندکی برای به فرجام رسیدن مگا پروژه‌ها نبود و انتظار می‌رود استاندار جدید اردبیل نسبت به بررسی و به فرجام رساندن این پروژه‌های کلیدی تلاش کند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با ذکر مثالی به سدخداآفرین اشاره کرد و افزود: ما به وزرای نیرو و کشاورزی تذکر دادیم که این پروژه در مدت زمان مطلوب به فرجام برسد.

بدری تأکید کرد: از سویی برای تصویب تک فوریتی منطقه آزاد تجاری تلاش و لابی‌گری صورت گرفته اما دولت بیش از یک سال نقشه مصوب و ممهور منطقه آزاد را به مجلس ارسال نکرد و موجب تأخیر در تصویب آن در صحن علنی مجلس شد.

وی با ابراز امیدواری به تصویب منطقه آزاد با توجه به وصول نقشه‌ها از سوی هیئت دولت اضافه کرد: همچنین ضروری است استاندار جدید اردبیل برای تکمیل راه‌آهن و پروژه‌های زیرساختی مانند بزرگراه‌ها تمامی توان خود را به کار گیرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: استفاده از قابلیت گردشگری استان نیز می‌بایست در اولویت برنامه‌های توسعه قرار گیرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نکته سنج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
مگاموتور بهتر از مگاپروژه...تلفظ بهتری داره....بازی با لغت...کلمه ها و ترکیبهای تازه رایج در اردبیل:توسعه پایدار...مگاپروژه ...عقبه....چالش....هسته ای...پوسته ای...جبه ای....حاجی...باجی...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار