رئیس کل دادگستری اردبیل:
رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: متأسفانه اقدامات مناسبی از طریق دستگاه‌های متولی در رابطه با قاچاق کالا صورت نگرفته است.
کد خبر: ۵۲۰۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵ 05 November 2017

به گزارش تابناک اردبیل، حجت‌الاسلام محمدعلی قاصدی در همایش اصناف و تعزیرات حکومتی که با حضور مسئولان قضایی استان اردبیل برگزار شد اظهار داشت: بیشترین صنفی که مردم در جامعه با آنها ارتباط دارند اصناف و بازاریان است که بیشترین رضایتمندی و نیز عدم اعتماد در جامعه برای مردم در ارتباط با بازاریان و اصناف رخ می‌دهد.

وی گفت: متاسفانه در رابطه با بحث قاچاق کالا اقدامات مناسبی از سوی دستگاههای متولی انجام نشده و این موضوع باعث می‌شود که هم مردم و هم بازاریان در انجام خرید و فروش‌های خود با مشکل مواجه شده و نارضایتی ایجاد شود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل افزود: در دادگستری استان اردبیل یک بخش قضایی برای پیگیری مشکلات و تخلفات اصناف و بازاریان و نیز بخش دیگر که همان تعزیرات حکومتی است برای این موضوع در نظر گرفته شده که دستگاه قضایی در این رابطه هم از حقوق مردم و هم از حقوق اصناف و بازاریان حمایت می‌کند.

قاصدی تصریح کرد: اتحادیه‌ها که نیز متشکل از اصناف و بازاریان یک مجموعه است باید به زیرمجموعه‌های خود نظارت داشته باشد تا شاهد گران فروشی‌ها در سطح استان نباشیم چرا که این موضوع باعث نارضایتی مردم خواهد شد.

وی اظهار کرد: باید بخش‌های دولتی و متولیان امر در رابطه با ساماندهی بازار و مبارزه با قاچاق کالا اقدامات اساسی انجام دهند که متاسفانه اکثر حرف‌ها در این رابطه در حد شعار باقی مانده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار