در دیدار احزاب اصلاح طلب استان اردبیل مطرح شد؛
استاندار اردبیل اولویت کاری خود در استان را اشتغال زایی دانست و بر عزم خود در ایجاد شغل برای جوانان بیکار تاکید کرد.
کد خبر: ۵۲۲۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴ 11 November 2017
به گزارش تابناک اردبیل، اکبر بهنامجو روز جمعه در دیدار فعالان احزاب اصلاح طلب استان اردبیل افزود: اینکه احزاب با ایجاد کمیته های تخصصی مشاوره های کارشناسانه در باره مسائل مربوط به توسعه استان در بخش های اقتصادی ، سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی ارایه دهند اقدامی پسندیده و ارزشمند است و ما نیز فعالان سیاسی را به این مهم دعوت می کنیم.
وی با برشمردن ویژگی های نقد سازنده گفت: نقدها نباید موجب ایجاد یاس و نومیدی در بین مردم باشند، مطرح کردن مطالبات اجتماعی و سیاسی نباید تنها به زمان انتخابات محدود باشد بلکه احزاب با تشکیل کارگروه های مختلف می توانند مطالبات جامعه را در تمام ادوار نه صرف انتخابات پیگیری کنند.
بهنامجو بااشاره به رویکرد دولت تدبیر و امید در حمایت از احزاب بیان کرد: در این دولت شاهد رونق فعالیت باز سیاسی در فضایی آرام هستیم.
استاندار اردبیل با بیان اینکه انتخابات و حواشی آن پایان یافته و اکنون زمان رفاقت و همدلی است گفت: در زمینه مدیریت ها نیز طبیعی است که دولت در پیشبرد اهداف خود از نیروهایی استفاده کند که معتقد به برنامه هایش باشند.
بهنامجو دورنمای استان را روشن و امیدوار کننده توصیف کرد و گفت: با وجود مشکلات عدیده در استان به آینده بسیار خوشبین هستیم .
وی اشتغال زایی در استان را مهمترین اولویت کاری خود اعلام کرد وافزود: بیکاری جوانان دغدغه دولت و مسئولان است و با ایجاد فرصت های شغلی باید برای رفع این معضل اقدام کرد.
استاندار اردبیل با اشاره به طرح راه اهن اردبیل- میانه گفت: تکمیل این طرح جز وعده های رییس جمهوری است و مصمم هستیم در این دولت این مهم به سرانجام رسیده و وعده دولت تحقق یابد.
بهنامجو همچنین درباره طرح منطقه آزاد تجاری و صنعتی استان گفت: این طرح در دولت به تصویب رسیده ودر انتظار هستیم که با تصویب نهایی آن در مجلس کارها را عملیاتی کنیم .
وی با اشاره به نقش منطقه ویژه اقتصادی نمین در رونق اقتصادی منطقه اظهار کرد: برای سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی این طرح مهم تاکید داریم و فاز اول آننیز امسال به بهره برداری می رسد.
به گزارش ایرنا ، محمد باقر فلسفی رییس شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان اردبیل هم در این جلسه گفت: اصلاح طلبان استان در زمان انتخابات زحمات زیادی درافزایش مشارکت مردم و موفقیت آقای روحانی کشیده اند و جادارد از تمام فعالان دراین زمینه تشکر شود.
وی افزود: دغدغه اصلاح طلبان در باره مدیریت های استان است و اینکه افراد حامی دولت و شایسته در مسئولیت ها قرار گیرند.
در این جلسه دبیران احزاب اصلاح طلب استان و شهرستان ها هر یک دیدگاههای خود را در ارتباط با توسعه استان ،اشتغالزایی،رونق گردشگری و کشاورزی ،توجه به جوانان و بانوان و انتصاب مدیران همسو بیان کردند.
انتهای پیام
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
ایجاد کن ببینیم استاد.
تا بیایی به خودت بجنبی و به سرمای اردبیل عادت کنی سال 98 جابجا خواهی شد و به عنوان استاندار بوشهر یا خراسان جنوبی معرفی خواهی شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار