محمدباقر فلسفی:استاندار اردبیل از اصلاح طلبان استان تشکر کند!
رییس شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان اردبیل از استاندار اردبیل خواست از همه فعالان سیاسی اصلاح طلب و دولتی در حمایت از حسن روحانی تشکر شود.
کد خبر: ۵۲۲۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲ 11 November 2017
به گزارش تابناک اردبیل، محمد باقر فلسفی رییس شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان اردبیل در دیدار روز جمعه فعالان اصلاح طلب استان با اکبر بهنام جو در اظهاراتی عجیب گفت: اصلاح طلبان استان در زمان انتخابات زحمات زیادی درافزایش مشارکت مردم و موفقیت آقای روحانی کشیده اند و جادارد از تمام فعالان دراین زمینه تشکر شود!
به نوشته ایرنا، وی افزود: دغدغه اصلاح طلبان در باره مدیریت های استان است و اینکه افراد حامی دولت و شایسته در مسئولیت ها قرار گیرند.
در این جلسه دبیران احزاب اصلاح طلب استان و شهرستان ها هر یک دیدگاههای خود را در ارتباط با توسعه استان ،اشتغالزایی،رونق گردشگری و کشاورزی ،توجه به جوانان و بانوان و انتصاب مدیران همسو بیان کردند.
 
به گزارش تابناک اردبیل،به نظر می رسد با کنار هم گذاشتن دو پاراگراف نخست این خبر می توان گفت که مقصود رییس شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان اردبیل از «عبارت» تشکر، چیزی جز تقسیم پست های مدیریتی و سیاسی استان میان اصلاح طلبان وحامیان دولت که در پاراگراف موخر به صراحت آن را بیان کرده، نیست.
شایان گفتن است که در جریان تودیع و معارفه استاندار جدید اردبیل، پیرامون مباحث مطرح شده از سوی یکی از سخنرانان مبنی بر لزوم به کارگیری شایستگان بدون توجه به رویکرد و تعلق حزبی و سیاسی آنان در مسئولیت های استان،واکنش های تندی از سوی اصلاح طلبان و وابستگان دولتی مطرح شد.
انتهای پیام
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
راهبون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
باسلام ،برای سایت تابناک متاسفم که سعی درتخریب حاج آقا فلسفی دارند . ایشان ازلحاظ اخلاقی ومالی جزو نیکان استان ماست و در انتخابات مختلف زحمات زیادی کشیده اند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار