بهنام جو: استان مشکل مدیریتی دارد
به نظر می رسد استاندار اردبیل با طرح مشکلات مدیریتی،بنا دارد در آینده نزدیک تغییرات گسترده ای را در مدیران استان اعمال کند.
کد خبر: ۵۲۴۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶ 15 November 2017

به گزارش تابناک اردبیل، شامگاه سه شنبه فرماندهان و مسئولان عالی رتبه سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در سالن شهید باهنر استانداری با استاندار جدید دیدار کردند.

 

*مسئولیت‌ها امانت الهی است/ بسیج و سپاه در کنار دولت محلی

در این دیدار که با حضور حجت الاسلام میثم فیاضی و حسین نوری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان و شهرستان اردبیل و همچنین سرداران، جلیل بابازاده، فرهنگ مستعد حصاری، رحیم نوعی اقدم و معاونین سپاه استان برگزار شد، حجت الاسلام میثم فیاضی با تبریک انتصاب اکبر بهنام جو به استانداری اردبیل مسئولیت را امانت الهی و فرصتی برای خدمت به مردم در نظام جمهوری اسلامی برشمرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل وقف زندگی و عمر را برای خدمت به انقلاب و ملت معامله با خدا برشمرد و گفت: عظمت و بزرگی ایران در دنیا به برکت جانفشانی شهدا بوده و این انقلاب را باید حفظ کرد.

فیاضی استان اردبیل را دارای ظرفیت های زیاد و بعضاً بی نظیری برای سرمایه گذاری و توسعه، ارزیابی و تصریح کرد: برای پیشرفت و توسعه و ایجاد عدالت توسعه ای سپاه و بسیج با تمام توان و ظرفیت در کنار دولت محلی خواهد بود.

حجت الاسلام فیاضی توسعه و پیشرفت استان را به اتحاد و یک دست بودن مشروط کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبری معظم انقلاب نسخه شفا بخش اقتصاد داخلی و راه نجات است.

او استان اردبیل را دارای موهبت هایی برشمرد که در سایر استانها نیست و در این باره گفت: مردم همدان از مرحوم بهنام جو در زمان تصدی شهرداری این شهر ( برادر استاندار اردبیل) خاطره نیک به یاد دارند و چنین حرکت جهادی و انقلابی نیز از استاندار جدید مورد انتظار است.

حجت الاسلام میثم فیاضی نماینده ولی فقیه در سپاه استان اردبیل در پایان سابقه مدیریت استاندار جدید را یادآور شد و گفت: با شناختی که مقام عالی اجرایی استان از این استان دارند به فال نیک گرفته و برای رفع بیکاری و معضل اشتغال در کنار استاندار خواهیم بود.

*تحت پرچم ولایت، با تمام توان و ظرفیت آماده همکاری هستیم

سردار جلیل بابازاده قانع فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با تبریک انتصاب اکبر بهنام جو به استانداری اردبیل تاکید کرد: بسیج و سپاه تحت پرچم ولایت و با تمام ظرفیت سازندگی همراه استاندار جدید خواهد بود.

سردار پاسدار بابازاده با اشاره به تشکیل قرارگاه پیشرفت و آبادانی در سپاه استان اردبیل آن را ظرفیتی بی نظیر برای تحقق توسعه عمرانی استان برشمرد.

وی در ادامه به فعالیت های فرهنگی- دینی و اجتماعی بسیج و سپاه اشاره کرد و اظهار کرد: در کنار سایر برنامه ها فعالیت فرهنگی شامل حلقه های معرفتی صالحین به مدیریت امام جمعه اردبیل تداوم دارد.

سردار بابازاده سپاه را از جمله ارگان و نهادی برشمرد که 100 درصد برنامه های ابلاغی طرح های عمرانی را عملی کرده است.

این مقام عالی رتبه سپاه پاسداران استان اردبیل همچنین به ساخت مجموعه های بزرگ ورزشی اشاره کرد و یادآور شد: در صورت هر نوع حوادث احتمالی غیر طبیعی و غیر مترقبه این سالن ها تمام امکانات رفاهی و اسکان را دارد.

فرمانده سپاه استان اردبیل در ادامه گزارشی آماری از تعداد سالن های ورزشی، مساجد، خانه های محرومین، خانه عالم و سایر را تشریح کرد.

وی افزود: در کوتاه مدت حضور استاندار اردبیل اقدامات نوید بخشی صورت گرفته است.

بابازاده گفت: دولت در تمام طرح ها سپاه را همراهی کرده است.

او در بخش بعدی سخنان خود گفت: بسیج جز به تحقق آرمان و گفتمان امام و ولایت فقیه از حرکت نخواهد ایستاد و این حرکت را مقدس می شمارد.

سردار بابازاده اسلام را راه انتخابی ملت عنوان کرد و گفت: در راه اسلام تاپای شهادت هستیم.

*هم افزایی دولت و سپاه تحول آفرین است

در بخش بعدی این دیدار سردار پاسدار رحیم نوعی اقدم از سرداران و فرماندهان مستشار ایران در سوریه و فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) این کشور، انتصاب بهنام جو به استانداری اردبیل را مسرت بخش و بردی برای استان دانست.

سردار نوعی اقدم موفقیت استاندار اردبیل را موفقیتی برای نظام برشمرد و گفت: اختیارات استانداران به نسبت گذشته افزایش یافته و هم افزایی این اختیارات در کنار ظرفیت سپاه تحولات مهمی را برای توسعه می تواند رقم بزند.

سردار نوعی اقدم تصریح کرد: سپاه آماده است در کنار دولت محلی و همراه او باشد.

وی گفت: استان هایی که موقعیت و ظرفیت ترقی را داشته اند از این فرصت استفاده کرده اند اما استان اردبیل این موقعیت را نداشته است.

او در پایان سخنان خود گفت: قدرت، عظمت و عزت در گرو تعامل و همسویی است.

 

مشکل استان اردبیل در مدیریت‎ها است نه اعتبارات/ مدیری که توان ادامه کار ندارد، می‌رود

به نوشته آذرسلام، در این مراسم اکبر بهنام جو استاندار اردبیل نیز با ابراز تمایل از حضور فرماندهان عالی رتبه سپاه ملاقات با انها را در برنامه کاری اتی برشمرد و اظهار داشت: خود را نوکر مردم می دانم و برای تغییر چهره استان نیاز به کمک و همراهی همه از جمله بسیج و سپاه است.

وی در ادامه با بیان اینکه وضعیت بیکاری و اشتغال استان غیر قابل قبول است تصریح کرد: معتقدم باید روحیه انقلابی، جهادی و بسیجی به دستگاه های اجرایی و مدیران بازگردد.

مقام عالی اجرایی استان تصریح کرد: در این چند روز حضور مشخص شد که بیشتر گرفتاری و محرومیت استان به مدیریت ها بر می گردد تا کمبود اعتبارات.

استاندار اردبیل تصریح کرد: ظرفیت های این استان بسیار بالا بوده و کمبود اعتبارت را با باهم بودن می توان برطرف کرد.

بهنام جو در ادامه از اختصاص تسهیلات و منابع مالی مطلوب برای توسه روستایی خبر داد و گفت: در کنار آن از امکانات و ظرفیت سپاه نیز استفاده خواهیم کرد.

وی اهداف کارگروه اشتغال و اقتصاد مقاومتی را مشترک و در یک سمت و سو دانست و گفت: دستور ادغام این دو صادر شده و اقتصاد مقاومتی به جد دنبال خواهد شد.

مقام عالی اجرایی استان اردبیل در ادامه درباره مدیریت های اجرایی نیز گفت: قصد حذف کسی را نداریم مگر انکه فرد خود خواستار آن شود و یا از برنامه ها عقب بماند.

استاندار اردبیل از جمله بسترهای توسعه استان را در بخش صنعت، آبزیان، گردشگری، کشاورزی، مناطق ویژه اقتصادی و غیره برشمرد و تصریح کرد: اگر کاری نشود به منزله این بوده که میدان کار فراهم بوده ولی کار نکرده ایم.

 

بهنام جو ارتقاء فرهنگ را مهم ترین برنامه کاری در کنار اقتصاد استان برشمرد و گفت: با توجه به داشته های غنی دینی، اعتقادی و علاقه مردم استان به اهل بیت (ع) وضعیت طلاق و دیگر اسیب ها شایسته این استان نبوده و در این باره باید بیشتر کار کرد.

او وجود نهادها و دستگاه های فرهنگی را رافع مسئولیت ها و وظایف ندانست و تصریح کرد: هر دستگاه و مدیری به نوبه خود باید اقدامی عملی کند در غیر اینصورت گناه کاریم.

وی در پایان جایگاه آموزش و پرورش را در اصلاح چنین مواردی بالا و در جایگاه اصلی برشمرد و گفت: متاسفانه از این مجموعه و ظرفیت آن غافلیم.

در پایان این مراسم سردار پاسدار رحیم نوعی اقدم مستشار نظامی ایران در سوریه یک حلقه انگشتری متبرک به حرم حضرت زینب(س) به استاندار اردبیل اهداء کرد.

به گزارش تابناک اردبیل،به نظر می رسد استاندار اردبیل با طرح مشکلات مدیریتی،بنا دارد در آینده نزدیک تغییرات گسترده ای را در مدیران استان اعمال کند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
ضعف مدیریت که آقای استاندار هم اشاره فرموده اند در استان ما واقعیتی غیرقابل کتمان است این معضل در 4 سال گذشته با همت استاندار سابق که بیش از 20 نفر مشاور داشت به حداکثر رسید واقعا در استانی که لیسانس روانشناسی با حکم استاندار ،مدیرکل ...شود یا لیسانس زراعت مدیر ... بشه یا مثلا کتابدار به مدیرکلی ... دست بیابد ودهها نمونه دیگر ایا ضعف مدیریت پیش نمیاد؟؟؟!!!
قدیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۳۰
علت اصلی این معضل ، پروازی بودن استاندار قبلی بود که در تهران سکونت داشت و درطول چهارسال هیچوقت دیده نشد که یک هفته کامل در منطقه حضور داشته باشد استاندار که اینگونه باشد آیا میشود انتظار داشت ضعف مدیریت پیش نیاید؟؟!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار