فینا مدد زاده بعنوان نخستین زن مدیر در جهاد کشاورزی استان اردبیل مدیر برنامه ریزی و بودجه این اداره کل شد.
کد خبر: ۵۲۶۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵ 19 November 2017

تابناک اردبیل: محسن مصطفایی معاون برنامه ریزی وا مور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل روز شنبه در آیین معارفه خانم مددزاده گفت: دولت تدبیروامید توجه ویژه ای به افزایش میزان حضورومشارکت زنان درپست های مدیریتی دساس نیز از توان مدیریتی یک خانم در بخش برنامه و بودجه سازمان جهاد کشاورزی استفاده می شود.

وی بیان کرد: مدیریت بودجه و برنامه ریزی از آن لحاظ حائز اهمیت است که تزریق سرمایه به سازمان توسط این مدیریت صورت می گیرد.

وی اضافه کرد: در حوزه فعالیت این مدیریت تسهیلات جدیدی بنام اشتغال فراگیر به متقاضیانی که علاقمند به ایجاد طرح و کارآفرینی در زمینه های امور دام ، گیاهان داروئی، شیلات و باغبانی و دیگر رشته های مرتبط با این بخش باشند پرداخت می شود.

به گفته وی، سقف پرداخت وام های یارانه دار تا ۲۰ میلیارد ریال می باشد و علاقمندان می توانند با مراجعه به مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستانهای تابعه با ارائه طرح اشتغالزایی خود اقدام به تشکیل پرونده و دریافت این تسهیلات نمایند.

دراین آئین با قدردانی اززحمات چندین ساله فیروز هوشیار، خانم فینا مددزاده بعنوان مدیربرنامه وبودجه معاونت اموربرنامه ریزی واقتصادی جهاد کشاورزی استان اردبیل معرفی شد.

این گزارش حاکیست که مهندس احمد شهریار به سمت معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان ، اسماعیل شیخ الاسلامی به سمت مدیرجهاد کشاورزی شهرستان مشکین شهر و بهبود علیزاده به سمت مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خلخال منصوب و از زحمات هادی ذبیحی مدیر اسبق جهاد کشاورزی خلخال و همچنین فیروزهوشیار مدیر اسبق بودجه و برنامه ریزی سازمان قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
روزی را شاهد باشیم که از زحمات مهندس عدیل سروی در جهادکشاورزی استان قدردانی خواهدشد به امید آن روز
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
آيابعد از گرفتن راى اعتماد آقاى مهندس حجتى به وزارت جهادکشاورزى آقاى مهندس سروى حکم ابقا گرفتند ؟که دارند تند تند عزل و انتصاب مى کنند از ايشان بپرسيد اگر ابقا نشديد تکليف رئيس بعدى با اين انتصاب ها ى دقيقه نود چه خواهدشد آيا کسى نيست از اىشان بپرسد شما که اخىرا علاقمند به عزل ونصب شديد چرا بيش از دوساله مدير حوزه و بيش از 7ماه معاون توليدات گياهى نداشتىد؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
این اقدامات جهت جلب اعتماد استاندار و وزیر صورت گرفته و حکم مسکن موقت دارند. کشاورزی استان از روز مرگی هم عقب مانده. بهانه هایی برای استمرار تخریب وجهه بخش کشاورزی برای آقای سروی.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار