مسئول برگزاری رویداد استارتاپی گفت: رویداد بزرگ استارتاپی باحضور شرکت‌کنندگانی از استان‌های تهران، گیلان، آذربایجان شرقی و اردبیل در سرعین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۲۶۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱ 19 November 2017
استارتاپی

 تابناک اردبیل: رامین عبدی اظهار داشت: رویداد بزرگ استارتاپی با حضور 100 شرکت‌کننده از استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، گیلان و اردبیل در شهر سرعین برگزار می‌شود و در این رویداد بزرگ که برای نخستین بار در استان اردبیل برگزار می‌‌شود شرکت‌کنندگان توانمندی‌های خود را به نمایش می‌گذارند.

وی با اشاره به اینکه رویداد بزرگ استارتاپی یکم آذرماه در سرعین آغاز می‌شود، افزود: این رویداد به مدت سه روز ادامه دارد و شرکت‌کنندگان ایده‌ها و طرح‌های خود را با محوریت گردشگری به معرض نمایش می‌گذارند.

مسئول برگزاری رویداد استارتاپی اظهار کرد: رویداد بزرگ استارتاپی با همکاری اداره کل فناوری اطلاعات و فرمانداری سرعین و برخی دستگاه‌های مربوطه برگزار می‌شود و این رویداد می‌تواند گام بزرگی در آشناسازی نسل جوان به ویژه دانشجویان با حوزه اشتغال در حوزه فناوری و اطلاعات باشد.

عبدی تصریح کرد: انتظار می‌رود دانشگاه‌های استان اردبیل از جمله دانشگاه محقق اردبیلی تعامل همه‌جانبه‌ای برای برگزاری رویدادهای استارتاپی داشته باشد که برخی دانشگاه‌های استان از جمله دانشگاه پیام‌ نور و دانشگاه آزاد استقبال بیشتری برای برگزاری این رویدادها در سطح استان اردبیل دارند.

وی بیان کرد: در رویداد بزرگ استارتاپی 15 شرکت‌کننده از خارج از استان اردبیل خواهند بود و در کنار این رویداد کارگاه‌های آموزشی نیز برگزار می‌شود.

مسئول برگزاری رویداد استارتاپی گفت: جوایز ویژه‌ای نیز برای نفرات تیم‌های برتر این دوره از مسابقات در نظر گرفته شده است که انتظار می‌رود با برگزاری این رویداد در سرعین شاهد حمایت همه‌جانبه مسئولان به ویژه شهرداری‌ها باشیم.

عبدی تصریح کرد: در مدت فعالیت بیش از یک سال شتاب جاویدان یک هزار و 200 ساعت دوره آموزشی و همچنین 150 ساعت دوره کارآفرینی برگزار شده و این دوره‌ها نقش به‌سزایی در اشتغال نسل جوان به ویژه دانشجویان داشته است.

مهدی ترابی‌زاده کارشناس اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل نیز نقش برگزاری رویدادهای استارتاپی را در اشتغال بسیار مهم عنوان کرد و گفت: اگر زمینه حمایت از این رویدادها و جوانان علاقه‌مند به این حوزه فراهم شود شاهد بهبود فضاهای کسب و کار خواهیم بود.

وی حمایت از رویدادهای کارآفرینی در اردبیل را بسیار مهم دانست و افزود: امروزه اشتغال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بسیار ضروری و مهم است و باید مسئولان به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار