در کارگاه آموزشی-توجیهی مدیران قرارگاههای فرهنگی منطقه‌ای شمالغرب کشور که به میزبانی استان اردبیل در حال برگزاری است از جانباز مدافع حرم، حجت‌الاسلام عبدالله رضای که در شهر حلب به درجه رفیع جانبازی نائل آمده است تجلیل شد.
کد خبر: ۵۲۸۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۷ 22 November 2017
حجت‌الاسلام رضایی

به گزارش تابناک اردبیل، در حاشیه کارگاه آموزشی-توجیهی مدیران قرارگاههای منطقه‌ای شمالغرب کشور که با حضور مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی کشور و به میزبانی اردبیل در حال برگزاری است از جانباز مدافع حرم، حجت‌الاسلام عبدالله رضایی تجلیل شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام رضایی با تاکید بر نابودی داعش و پیروزی ارزشمند مدافعان حریم و حرم گفت:  دیگر از کلمه داعش که مخفف دولت اسلامی عراق و شام است در هیچ جای جهان اسلامی استفاده نشود چرا که دیگر چنین واژه‌ای لایق و برازنده آن گروه تکفیری نیست.

وی با بیان اینکه ارزش مجاهدت و مبارزه مدافعان حرم در جبهه‌های حق علیه باطل با هیچ نرخی قابل خریداری نیست، افزود: اگر امروز فرزندانی از حاک این مرزوبوم اسلامی برخواسته و به استقبال دشمن با هدف حفاظت از خاک و نوامیس رفته‌اند این امر تنها در سایه الگوگیری و تاثیرپذیری از رشادتها، دلاورمردی‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس و دوره انقلاب می‌باشد.

این جانباز مدافع حرم با بیان اینکه چشیدن شهد شهادت لذتی بس والا دارد گفت: اگر امروز ما شاهد امنیتی پایدار و صلابتی ناگسستنی در میان مردم هوشیار و بیدار کشور هستیم همه اینها در سایه شهدای والامقام رقم خورده است که آرامش و امنیت کنونی در اصل خون بهای آن عزیزان است.

در ادامه حجت‌الاسلام رضایی با بیان خاطرات خود در جبهه‌های مقاومت و به تصویر کشیدن صحنه‌های جبهه در خط حمله سوریه این پیروزی ارزشمند را باری دیکر به ملت ایران و به  ویژه رهبری فرزانه تبریک گفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار